/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af bærbar
Fra : sjhfhammer
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 24-11-09 22:14

Hejsa.
jeg ska have købt mig en bærbar. Max 5000 kr. Jeg er bare ude efter den bedste bærbar til pengene. Den skal ikke bruges til at spille på, men lektier, internet osv:)

Håber nogle kan give mig nogle gode forslag. på forhånd tak!

Hilsen Frederik

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 24-11-09 22:57
Kommentar
Fra : sjhfhammer

Dato : 24-11-09 23:09

Hov glemte at skrive, at den skal være mellem 11 og 14.1 tommer:)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-11-09 23:09

Jeg ville gå i forretninger f.eks elgiganten som foreslået se og hører hvad de ka tilbyde skrive navn og type ned og så gå hjem og søge på nettet. Der er altid en del procenter at hente på den måde.
o.b.s. søg evt på firmaet inden du handler på nettet, hvis du er i tvivl om deres omdømme.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 24-11-09 23:16

vil give Sunowich ret... Arbejder selv i Elgiganten og vi har rigtige pcér tit...

og hvis du finder den model billigere end den er hos Elgiganten. får du den til den pris..

se forbi din lokale gigant,, eller evt Edbpriser.dk

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 24-11-09 23:16

UPS ret billige pcer mente jeg..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-11-09 07:19

Citat
Jeg er bare ude efter den bedste bærbar til pengene

Det findes ikke.... Så kunne de andre jo ikke sælges....

Det er helt dit personlige behov der bestemmer - og der er flere hundrede at vælge mellem....

PS...

Der kommer iøvrigt nye hver uge....

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 25-11-09 07:30

Her er en go´maskine.
http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=2766

Den haqr fint med RAM, og stor skærm + fint GPX.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-11-09 18:35

Jeg vil gerne fraråde Elgiganten, De snyder folk ved første chance de får samt Hvis der er noget galt efter du har købt den kan du være 99% sikkert på at de ikke vil hjælpe.

Prøv evt selv at google Elgiganten snyd, kundeservice m.m.

Eller held og lykke med PC-jagten.