/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Shampoo til heste//////
Fra : ITnørden
Vist : 1057 gange
100 point
Dato : 23-11-09 16:53

Hej der ude.. nogle som kender en god Shampoo til heste.. gerne noget i har prøvet...

Mvh ////////ITnørden///////

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 17:46

Citat
ITnørden

Citat
lever af at sælge heste

Og så spørger du her ???

Er det en gyngehest

Træk den gennem en autovask....

Iøvrigt forbavsende hvor meget du ved om andre brugere selvom du er oprettet i dag

Citat
Mon han kan det????????.. I jeres tråde er han ikke bedere end dig...

Accepteret svar
Fra : steffen15

Modtaget 50 point
Dato : 23-11-09 17:54

Nu har jeg en ven som er her inde.. han hjælper mig lidt

Vi har en shampoo vi normalt bruger men den er blevet for dyrt,,, så søger efter noget andet og måske bedre...

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 17:58

Ha , ok... ja så blev den dobbelt profil afsløret !

Godkendelse af svar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 18:00

Tak for svaret steffen15.

Kommentar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 18:01

sige tak skat

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 18:02

Så må du hellere skynde dig at lukke, inden der er flere der ser din bommert

LOL

Kommentar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 18:05

Skam ikke en dobbelt profil ... min kæreste er steffen15. han havde brugt min pc og den logget ind på hans brugernavn.

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 18:06

Helt klart

Godt spottet Refi

Kommentar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 18:08

dobbelt profiler kræver det ikke man har flere E mail adresser??

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 18:09

Lad den nu ligge ik Du er blevet busted, længere er den ikke.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 23-11-09 18:17

Din undskyldning (tip) vedrørende trusler mod en person herinde fra falder da helt til jorden efter afsløringen af din dobbeltprofil.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:21

Øh det er ikke en dobbeltprofil... mig og min pige har brugt samme pc. og den vil ikke logge af min..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-09 18:28

Det går jo godt nok alligevel

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 23-11-09 18:32

Min kæreste tør ikke kan komme på kandu i frygt for fejl lige nu.. hehe..

men skulle sige at hun køber denne shampoo hvis andre ville prøve det..
http://www.mosegaardens.dk/hesteshampoo___koncentreret___1_liter___m%C3%83%C2%BChldorfer-p-2519.html

dyrlægen har sagt god for det..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 18:59

Flot....bette steffen - Foruden alt det andet, der efterhånden er hobet op omkring din profil, herunder trusler mod bruger, dyrker du nu også sporten med at give dig selv point med din dobbeltprofil Det går ganske vist ikke så godt for dig, for det kræver en smule hjerne at lave det stunt uden at blive opdaget, og det er jo ikek ligefrem det du har mest af LOOOOOL Kors hvor er du dog et sølle skvat. Din kæreste eller hvad den nu er for een, må dælme være stolt over at have sådan et "mandfolk" som kæreste

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-09 19:13

Til IT-nørden

Da jeg af gode grunde ikke ved hvem der er hvem, har jeg lige en bemærkning til IT-Nørden

Hør lige her Søster Stang....Dine småtkørende bemærkninger - som formentlig er i overensstemmelse med dit åndelige niveau i øvrigt - i steffens tips kan du godt spare dig. Du har hverken format eller hjerne til den diskussion. Der er ingen tvivl om, at Steffen har brug for lidt støtte, (på mere end een måde) men den skal ikke komme fra dig. Fes den ind????

Kommentar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 19:25

Sig mig lige hvem fanden tror du at du taler til din Kæmpe taber....
Burde du ikke Tale pænt til andre...
det eneste du får din dag til at gå med er at surfe rundt på nettet og finde folk du kan svine til..

lukker denne profil med det samme da Kandu.dk ikke just er et sted jeg vil bruge min tid på hvis det er sådan nogle idioter som dig der er her inde,,,,,, nej nej man må ikke støtte hinanden her inde.,.

men piaskovl må gerne støtte dig.... søg hjælp dit selvfede svin,..

kan dig og dit ynkelige liv brænde op i helvede....

Kommentar
Fra : viper73

Dato : 23-11-09 19:30

Sjovt som i begge har samme gramatik, punktummer og ikke mindst bruger kommaer på samme måde

Kort men underholdende, hvis du "lukker" din profil

Kommentar
Fra : ITnørden

Dato : 23-11-09 19:36

Ja Ha h´HA HA

Den griner vi af på Mandag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-09 19:52

Dig skal Kandu nok få glæde af....Intrigante kælling...Hvad med bare at fise af, og tag bare ham fjogeøret du er kæreste med samme vej....I er TPV (Totalpisværdiløse)