/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Udvidet selvangivelse
Fra : ivanovic1
Vist : 1082 gange
50 point
Dato : 23-04-03 10:22

Hej alle,

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal gribe min udvidede selvangivelse an er der nogle der kan hjælpe har et I/S selskab.

Hilsen Ivanovic

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 23-04-03 12:39

Hej Ivan

Prøv at indskrive "Selvangivelse" i søgefeltet på Told & Skats hjemmeside for virksomheder http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp her vil du finde et hav af vejledninger og blanketter.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : epa52

Dato : 23-04-03 13:34

Hej
For det første skal du have regnskabet vedr. 2002 vedr. I/S 'et. Der kommer også et bilag vedr. dine egne "skattetal" - skriv dem på selvangivelsen som angivet.
Kopi af regnskab lægges smammen med selvangivelsen.
NU er det vel lidt forskelligt mht. til I/S'er men dette er i al fald et minimum.
Har du ikke fået regnskabet fra I/S endnu ( du skal måske selv lave det??) så ryk for det hod administratoren af firmaet.

Mvh
Eva

Kommentar
Fra : epa52

Dato : 23-04-03 13:35

Hej
For det første skal du have regnskabet vedr. 2002 vedr. I/S 'et. Der kommer også et bilag vedr. dine egne "skattetal" - skriv dem på selvangivelsen som angivet.
Kopi af regnskab lægges smammen med selvangivelsen.
NU er det vel lidt forskelligt mht. til I/S'er men dette er i al fald et minimum.
Har du ikke fået regnskabet fra I/S endnu ( du skal måske selv lave det??) så ryk for det hos administratoren af firmaet.

Mvh
Eva

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 23-04-03 14:45

hej Eva,

Jeg skal også selv lave regnskabet, kender du et sted hvor man kan få hjælp til det?

Hilsen Ivan

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 21-08-03 13:15

Tak for svaret CLAN.