/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Kessler i ringhjørnet
Fra : yearhouse
Vist : 605 gange
10 point
Dato : 23-11-09 09:48

Dénne bemærkning er da vist aktuel:

En forslået Kessler sidder i ringhjørnet. Træneren "reparerer" lidt på ham og siger:

"-Du sagde før kampen at du kunne tæve ham i blinde....Nu har du chancen"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-09 10:07

Nu kan vist godt sige, at han er temmelig - blåøjet -

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-11-09 10:25

Rigtigt Nordsted

Man kan vel godt sige, at han ikke helt...slog til?

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 23-11-09 12:56

Ward er en CHEATER......

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 17:45

2 Kvinder talte sammen...
Nåh, hvordan er dit sexliv???
Ik’ så godt - jeg får bistand sex, Ja du ved - lidt hver måned og aldrig nok til at leve af!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-09 18:01

Den gamle mand kom ind i isbaren, hvor han med utrolig besvær og tydeligt i pine satte sig op på en stol og bestilte en softice.
Damen bag disken så på ham og spurgte:
- knuste nødder?
- nej leddegigt..

Kommentar
Fra : erebos

Dato : 24-11-09 10:40

Fodboldtræneren til sine spillere efter kampen som holdet ganske klart har tabt:

- "Jeg sagde jo, at I skulle gå ud og spille, som I aldrig havde spillet før...!! Ikke at I skulle gå ud og spille, som om I aldrig havde spillet før."

Læs masser af andre sjove sports jokes på http://jokesogsjov.dk/jokes/sport. Kanon sjov side med masser af grineren indhold.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 18:58

På motorvejen her til morgen på vej til arbejde, så jeg over højre skulder,
at der var en kvinde i en splinterny BMW, der kørte 130 km/t med snotten
HELT oppe i bakspejlet - i gang med at lægge sin eyeliner!

Jeg kiggede væk i ganske få nanosekunder og så til min store forskrækkelse
i bakspejlet, at hun nu var halvvejs ovre i min kørebane - STADIG optaget af hendes SKIDE makeup!

Jeg blev så forskrækket, at jeg tabte min elektriske shaver, så den slog et rundstykke ud af den anden hånd.

I forvirringen, mens jeg forsøgte at rette bilen op med mit knæ på rattet,
røg mit headset væk fra øret og faldt ned i den kaffekop, jeg havde
mellem benene, sprøjtede med kaffe og brændte "STORE CLAUS OG TVILLINGERNE".

Det gjorde så PISSE ondt, at jeg skreg af mine lungers fulde kraft,
hvorforjeg så tabte cigaretten ud af kæften, brændte hul i min skjorte og
- AFBRØD EN VIGTIG SAMTALE.

Sådan en forpulet farlig, skide kvindelig bilist ....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 19:03

Parret gik til en ægteskabsrådgiver.
Manden ville skilles og det hele var konens fejl, hvortil rådgiveren sagde:
- Der er måske fejl på begge sider.
- Ja det kan du bande på, sagde manden. For små bryster og for stor røv...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 19:22

En nonne er til lægen fordi det svier, når hun tisser.
Urinprøven blir ved en fejl forvekslet med en gravid kvindes, så lægen må noget betuttet meddele nonnen, at hun er gravid.
Nonnen udbryder forbløffet:
- Det må være Djævlens værk; kan man nu ikke engang stole på en agurk?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 24-11-09 19:25

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 20:54

- Hvad kalder man et containerskib, fuld af narko?

- En speedbåd

ok lidt plat

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 21:03

Det nytter ikke at råbe ad en mand, bare læs her:

Kvinden råber:
For helvede her roder.
Kom nu! Vi bliver nød til at rydde op, både dig og mig.
Dit lort ligger og flyder over det hele på gulvet.
Du kommer til at gå på arbejde unden tøj, hvis vi ikke får vasket lige her og nu!

Manden høre det som:
bla bla KOM NU
bla bla DIG OG MIG
bla bla PÅ GULVET
bla bla UDEN TØJ
bla bla LIGE HER OG NU!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-09 21:19

En mand kommer hjem og finder sin kone i fuld gang med at pakke sin kuffert.

Manden ser først måbende til og spørger så: - Hvad er der dog sket? Hvor skal du hen?

Hvortil konen svarer: - Jeg er på vej til Paris, fordi jeg har hørt, at man kan få 600 kr for et knald!!

Manden står og tænker lidt og pludselig river han også en kuffert frem og begynder at pakke.

Konen spørger: - Hvorfor gør du det?

- Jo jeg vil sku godt ned at se dig leve for 1200 kr om måneden!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-09 14:02

Sygeplejersken: Hvordan fik du de hudafskrabninger?
Den fulde Patient: Jeg faldt ned af brandbilen.

Sygeplejersken: Og bulen i panden?
Den fulde Patient: Ja, jeg blev ramt af en svane.

Sygeplejersken: jamen dog, hvad kan det være at du har fået revet hår ud?
Den fulde Patient: Jeg hang fast i en UFO.

Sygeplejersken, som efterhånden var ved at miste tålmodigheden: Nå da, Hvad skete der så bagefter?
Patienten: Så blev karusellen slukket.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-11-09 17:03

Her er een,fra den lidt lumre afdeling.

To nabo koner mødes uden for købmanden:

Er det rigtigt,du går rundt og siger at min mand har en vorte på sin p.. ?
Nejnej, det har jeg aldrig sagt. Jeg har kun sagt,at det føles som om............

Mosebaek. (Skam dig Mosebaek).

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-11-09 02:13

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-09 12:56

Mænd støvsuger på samme måde som de har sex!
De sætter bare stikket i, larmer i 3 minutter, kollapser på sofaen og mener at konen bare skal være henrykt!!!