/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
har ikke pdf ????
Fra : return
Vist : 440 gange
265 point
Dato : 22-11-09 13:59

hej

sidder og skriver i office 2007 har lige installeret det og skal ha gemt det jeg har skrevet i pdf format
men når jeg skal vælge format så er der ikke noget der hedder pdf format hvad kan det skyldes

??????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 14:04

Hent OpenOffice og åbn dokumentet og gem det så i PDF
http://da.openoffice.org/

Kommentar
Fra : return

Dato : 22-11-09 14:06

hallo

jeg har altså lige installeret office pakken 2007 den lovlige så det må kumne løses

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-09 14:11

Jeg kender ikke office 2007.
Kan du exportere den fil som pdf
I gem som er der ikke muligheder i filtyper.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-11-09 14:12

Desværre du har købt et program som ikke kan gemme som pdf, men det kan det gratis program som hedder OpenOffice, hent det fra linket som Eyvind har lagt

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 14:15

netop, office 2007 har ikke pdf program
find cutepdf det er gratis

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 14:16

Office 2007 KAN godt gemme i PDF. Hvad for en udgave af 2007 har du. Måske hvis det er student versionen, at så er muligheden ikke med. Min er den store Enterprice udgave og der er mange muligheder at gemme i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 14:16

Citat
Desværre du har købt et program som ikke kan gemme som pdf,

vrøvl

Citat
jeg har altså lige installeret office pakken 2007 den lovlige så det må kumne løses

Ja - du mangler tilføjelsesprogrammet

http://office.microsoft.com/da-dk/help/HA100649921030.aspx#1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 14:17
Kommentar
Fra : return

Dato : 22-11-09 14:20

nogen der ved hvor man downloader adobe reader 7.0 for det kan lave pdf filer

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 275 point
Dato : 22-11-09 14:20
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-09 14:21

Adobe Reader laver ikke PDFer den læser dem

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 14:22

Ja du må mangle tilføjelsen, selvom jeg mener den er med som standard.
Pyt, så hent du blot tilføjelsen og installer det

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 22-11-09 14:22

Citat
nogen der ved hvor man downloader adobe reader 7.0 for det kan lave pdf filer

På adobes side, du er squ ikke for knøv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-09 14:26

Glem dog Adobe...

Var det ikke din Office du ville have til at virke

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-11-09 14:28

Return

Du er nødt til at kigge lidt på det hjælp der kommer til dig. Og skal du i Office 2007 gemme i PDF, og muligheden ikke er der skal du installere tilføjelsesprogrammet.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=4d951911-3e7e-4ae6-b059-a2e79ed87041

Hvd for dig til at tro at Adope Reader kan gemme/redigere i PDF filer. Det er nemlig kun en PDF læser. Hvis du eller skulle have et program til at lave alle fil formater til PDF kan du hnete et progam der hedder CutePDF. Det ligger sig ind som en printer, og når du vil gemme en fil som PDF vælger du blot Udskriv, vælger CutePDF som printer og siger udskriv. Nu dukker der en skærm op hvor du skal angive hvor du vil gemme din "udskrift". Du har nu en vaskeægte PDF

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 22-11-09 14:53

Tak for svaret Klaudi.