/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Relisys Dimera 150P
Fra : bjarnet
Vist : 370 gange
20 point
Dato : 23-04-03 08:23

Lige et hurtigt spørgsmål her, jeg ligger inde med et Relisys Dimera 150P digitalkamera, men hvorfor er det ikke muligt for mig at finde en driver der gør det kompatibelt med Windows XP ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-03 08:57

Well, well...

There are currently no drivers available for Windows XP, yet. We sincerely apologize
Fra http://www.vic-corp.com/driversxp.html

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-03 09:06

Hej bjarnet,

Jeg er da godt nok ked af at skulle bringe dig alle disse sørgelige nyheder:

Advantages: fair picture quality
Disadvantages: batteries expensive, incompatible with WIN98/2000/ME/and others

Unless you are a millionaire with a Windows 95 PC steer clear from this camera. The thing is very easy to set up, as long as you've got Windows 95 as you operating system, which many users have moved away from.

The batteries cost a fortune, I managed about 10 photos before I got a new PC, and now I can't use the retched hunk of junk. I worked out that you get around one quality photo for your pound, which is terrible.

I would advise potential customers to just buy a scanner, for instance the Mustek 600 CP, it is cheap and good quality.

To it's credit, the pictures are pretty good for the initial price; but with batteries, driver downloads and operating system downgrades you'll soon wish the camera would leave you alone.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-04-03 09:13

Måske de kan hjælpe dig, der hvor du har købt dit kamera, de burde være up-to-date med de produkter, som de forhandler.

Måske andre hos Kandu.dk kan hjælpe...? Jeg kan ikke finde nogen driver til XP

Mvh
Søren

Kommentar
Fra : a06859

Dato : 30-10-03 22:42

Hej.
Jeg har et kamera magen til og er også gået over til win xp. Med den driver som fulgte med kameraet, kan jeg ikke bruge USB port, men med kablet til COM port fungerer det. Det tager godt nok lidt længere tid at downloade billederne.
Hvis du har fundet en driver som kan bruges til USB port vil jeg gerne høre fra dig.
MVH Hardy.