/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TV ZAP universal fjernbetjening.
Fra : AtomAlf
Vist : 2031 gange
20 point
Dato : 23-04-03 03:00

Jeg er indehaver af en TV ZAP universal fjernbetjening som er købt i bilka. Den har tabt konfigurationen til mit prosonic TV og jeg har mistet de medfølgende papir med de forskellige koder, til indstilning af TV. Hvis der er nogle der ude der har disse papir eller kan finde dem på nettet på de meget gerne smide et svar.

mvh Johnny Vang

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 23-04-03 07:35

Kan du ikke rette henvelde til Bilka ellers ? De må da kunne give dig koderne ?

Kommentar
Fra : Crejette

Dato : 23-04-03 09:42

Tror også Bilka er villig til at give de papirer til dig igen, det plejer ikke at være noget problem, men det er selvfølgelig træls først at skulle derud, hvis det er nu du skal bruge dem.
Hygge hejsa

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 23-04-03 10:57

Det har jeg også prøvet men jeg fandt en side på nettet
http://www.tvzap.dk/tvzappere.htm
her kan du downloade en brugervejledning.

MVH Bente

Kommentar
Fra : AtomAlf

Dato : 23-04-03 13:34

mange tak.