/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Min F-taster virker ikke !
Fra : CasperGrooss
Vist : 2670 gange
25 point
Dato : 21-11-09 12:39

Hej

Jeg har en bærbar ASUS computer med Vista.
Her på det seneste er F-tasterne holdt op med at fungere.

Man trykker FN-tasten ned og trykker samtidig en F-tast.
Den eneste F-tast der virker er min F7 der slukker min skærm (og tænder igen).

Men alle de andre (1-6 og 8-12) virker bare ikke, nogen der ved hvorfor?

Hilsen Casper

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-11-09 12:49

Du skal lige netop IKKE trykke Fn tasten, for så er virkningen symbolerne på tasterne.

Fn knappen er blå, og det er symbolerne også!!! Det hænger sammen på den måde.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 12:51

amatør

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-11-09 12:57

brorteil skriver:
Citat
amatør

Vi er alle amatører for Vor Herre, og Bille 1948 har det gjort det helt rigtige og stillet et spørgsmål i Kandu og fået et godt svar, det skal han da ikke skoses for!

God weekend til alle.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-11-09 13:23

Nu er det ikke mig, der har stillet spørgsmålet, men jeg har svaret på det.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 21-11-09 14:42

Undskyld Bille 1948, jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren.

Her kommer rettelsen:

TIL CASPER GROOSS:
brorteil skriver:
Citat
amatør

Vi er alle amatører for Vor Herre, og Casper har det gjort det helt rigtige og stillet et spørgsmål i Kandu og fået et godt svar, det skal han da ikke skoses for!

Nok engang god weekend