/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
swf fil
Fra : Vukovar
Vist : 427 gange
60 point
Dato : 23-04-03 01:10

kan I ikke hjælpe mig.Jeg har tidlige lavet nogle buttons i flash,og når jeg prøver nu at ændre udsende på en af dem,kommer besked at den er beskyttet af author,og jeg kan ikke huske hvis jeg har sæt noget beskyttelse på dem.Jeg har ikke arbejde med flash i lang tid ,og var aldrig særlig god for den ,så jeg søger hvis der er nogen der kender hvordan kan jeg åbner min fil og redigere ham

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 60 point
Dato : 23-04-03 10:50

Hej Vukovar - "redigere ham" - jeg kan ihvertfald sige så meget, at når du bruger Flash, gemmer man rigtigt nok som du siger filen i .swf format, MEN for at redigere i din fil skal / skulle du samtidig gemme den i .fla format ellers kan du ikke redigere i den.

Ang. password - når du gemmer en flash fil som swf, får man mulighed for at password-beskytte sin fil - er det mon der du har brugt et password, som du så åbenbart nu har glemt ?

Karina

Godkendelse af svar
Fra : Vukovar

Dato : 23-04-03 13:06

Tak for svaret Fnollerpige.