/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Windows Live Mail og vis kile
Fra : mumle01
Vist : 796 gange
200 point
Dato : 21-11-09 08:16

Hejsa
Hvordan kan jeg få de 3 faner under mailen som man får med vis kilde , det er i Windows (Live) Mail jeg ikke kan få vis kilde frem ???
Er det hjælp at hente her ??

Knus mumle01

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 21-11-09 08:59

Vis kilde ? ? ?
Det ser jeg ikke her.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 09:09

næh, det er jo også derfor jeg prøver at spørge her ved dem som har forstand på det ))

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 09:10

Når du har åbnet en mail, så kan du vel bare højreklikke et sted i mailen og så vælg "Vis kilde..."

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 09:21

næh, åbenbart ikke i den her vista ?

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 21-11-09 09:30

Højreklik på en mail - Vælg Egenskaber - Vælg Fanebladet Detaljer - Du kan nu se de forskelige ting vedr. din mail!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 09:42

Det jeg har skrevet virker i Window 7 og XP - min vista er slettet så det kan jeg ikke afprøve.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 09:53

dogvillestar, det er jo ingen kilde, jeg vil have de 3 faneblade hvad der er nede sidst i mailen, det er ( vis kilde, det er ingen proplemer med outlook expres, men med vistaer det, for da er der ingen ( vis kilde under vis ) .....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 10:47

Nu blev det pludseligt forståeligt hvad du mener, det tror jeg ikke du kan i Live, men du kan vælge html, og det har ikke noget at gøre med om det er vista eller ej, da live mail er et program på nettet.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 11:11

jo, det har noget at sige for hvis jeg ikke kan komme ind til koderne kan man jo ikke sætte et script ind ))

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 13:07

Du kan sagtens kode i Live mail, som jeg skriver tidligere
Citat
men du kan vælge html

Gør følgende:

1. Vælg Ny (ny mail)

2. Vælg Rediger i HTML i mail menuen se her http://peecee.dk/upload/view/204949

3. sæt kode script ind

4 se resultatet ved at vælge RTF-format i mail menuen samme sted son HTML

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 13:45

det kan man ikke gøre sådan som du der vil gøre det jeg kender godt at sende i htlm. , men jeg tror ikke du rigtig forstår det, for man kan da ikke sætte et script på forsiden derfor skal jeg have det om på bagsiden, forstår du det bedre ??
Fx et der et som vil få det halve ( den ene side af mailen til at rulle, ,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 14:28

Citat
jeg kender godt at sende i htlm
Det er ikke det jeg skriver - sæt kode/script ind som beskrevet, du har ikke prøvet det jeg skriver.

Jeg har lige sendt en mail med en flash fra live mail til en anden adresse og det fungerede fint og flashen virkede fint i mailen.

Men jeg kan ikke bidrage med mere, så jeg smutter fra tråden.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 15:19

syntes ikke du skal smutte fra denne tråd, men forklar mig venligst hvor jeg finder det billede du henviser til ( rediger i html. for den har jeg ingen steder ????????

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 16:54

Jeg har lige lavet en hurtig flash appl. der viser hvad jeg mener - såfremt det er Windows Live du bruger

http://tips.bsjh.dk/live/

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 17:56

fin beskrivelse, det er lige det jeg vil, men jeg har allerede fra billede 2 ingen muligheder, for sådan ser det ikke ud hos mig, rtf , har jeg ikke, jeg har heller ikke den der hedder rediger i html......???????
Det jeg har, er den der var i da jeg købte den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 18:05

Citat
Det jeg har, er den der var i da jeg købte den
er du sikker på at det så er windows live du har?

Hvis ja, så kan det vel klares ved at opdatere til den seneste windows live.

Men som tidligere nævnt har jeg ikke flere ideer........desværre.

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 18:10

DET ER OGSÅ FULDSTÆNDIG RIGTIG HVAD DU VISER, MEN MON JEG SKAL LAVE NOGET VED MIN HER,,,, den er jo helt ny , der er intet lavet, kun oprettet en mail addr. og min hedder windovs live mail.
Kan det passe jeg læser ved din at der står hotmail ??????

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 200 point
Dato : 21-11-09 18:22

Min windows live foregår på nettet og det er en hotmail - http://download.live.com/wlmail

Godkendelse af svar
Fra : mumle01

Dato : 21-11-09 18:27

Tak for svaret bentjuul.
Ja, kan se det er fordi jeg bruger det der er i com. og du går på nettet, så jeg kan godt se hvis jeg vil have det du har , skal jeg bruge den på nettet.
Tusind tak nok engang

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-11-09 18:34

Medmindre at det er fordi dit sikkerhedsniveau er for højt på comp. så du ikke får muligheden for at kode i mails.