/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan tager man desinget ?
Fra : JannickSkytte
Vist : 516 gange
93 point
Dato : 19-11-09 21:32

Hej med jer :)

Ser i jeg har et problem, som jeg håber i kan hjælpe med.
Jeg har en butik der hedder www.charge-technic.dk

Jeg skal have nyt desing til min hjemmeside, som jeg skal få fra en af vores forhandler.
Alså ''stjæle'' dres desing fra deres hjemmeside ( vi har dov fået lov til det )

Så findes der et program, som man kan dowloade siden med eller sådan noget ?
Det er en flash side :)

Håber i kan hjælpe.

Mvh Jannick

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-11-09 21:40

Gå ind på INDEX siden, startsiden, og gå så op i men-linien, tryk på filer, og så ned som "gem som", hvor du lagre det hele med undersider.
Så skal du sikre dig, at den kan køre lokalt på din PC, for at sikre dig, at du har fået det hele med.

Nu kan du så tilpasse siden, så den passer med det indhold du selv vil have på nettet.
Når alt virker, så skal det hele up-loades på egen hjemmeside.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-11-09 21:42

Havde du ikke en flash templates til din hjemmeside ? Men den er måske opgivet ?

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 19-11-09 21:45

Hej Bent :)

Jov det havde jeg.

Men vores butik udvider sig heletiden.
Så har haft 3 forskillige hjemmesider siden du hjæp vores første side.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-09 22:40

Du bør også kunne hente hjemmesiden med FrontPage så den kører på egen computer og så oploade efter dine rettelser.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-09 13:00

- og få nogen til at læse korrektur inden du slipper den løs...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 14:10

Citat
Jeg skal have nyt desing til min hjemmeside, som jeg skal få fra en af vores forhandler.
Alså ''stjæle'' dres desing fra deres hjemmeside ( vi har dov fået lov til det )
Når i har fået lov til at bruge designet, kan jeres forhandler jo give dig en kopi af sitet.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 20-11-09 15:08

Det er rigtig, men de er hårdt præsset fortiden, og har ikke tid til den slags lige nu. Så det er nemmer for dem hvis jeg selv finder ud af det :)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-11-09 15:45

Du kommer nemt til at mangle noget f.eks. javascript, css, xml mv. Ofte er det nemmere at lave det fra bunden.
Fordi en virksomhed udvider - er det ikke ensbetydende med at en ny hjemmeside skal laves !

Det var i foråret 2008 du købte en flash templates og du har siden haft yderligere to andre design, hm, hvad får dig til at tro at en kopi af en anden virksomheds design skulle være løsningen for jeres virksomhed?

Jeg vil råde dig til at få en design-smed, til at lave sitet for dig.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 28-11-09 18:41

Hej Bent.

det er fordi vi er blevet den danske forhandler af et prodrukt.
Så istedet for at gå ud og bruge rigtig mange penge på at lave en helt ny hjemmeside, kan vi ligeså godt burge deres.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-09 19:29

Hej Jannick

Det er jo jer selv der bestemmer, så god fornøjelse med det.

Kommentar
Fra : mikael.beck

Dato : 28-11-09 20:26

Du kunne jo lave et link til leverandørens hjemmeside ik`