/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billeder af gamle træningsæt!
Fra : Graupner
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 19-11-09 20:41

Hej Alle sammen,

Jeg mangler en håndfuld inspirationsbilleder af gamle trænings- eller joggingsæt. Gerne fra 80'erne.

Noget i stilen med disse billeder:

http://farm4.static.flickr.com/3212/2455604564_295df09e5e.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2251/2455604636_9d5ac30c36.jpg

Håber en af jer, kender et link til en dejlig samling.

Tak, Kenneth

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-11-09 20:43

google er din ven

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 20:48

brorteil, du glemte at skrive google/billeder er din ven

http://images.google.dk/images?hl=da&source=hp&q=sportswear+1980&btnG=S%C3%B8g+i+billeder&gbv=2&aq=f&oq=

Du kan så selv ændre årstallet i din søgning, jeg skrev kun 1980

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 19-11-09 20:59

Hej i to,

Ja, google er alles ven og jeg har skam søgt rundt på den i over 2 timer nu. Også google billeder Men som du kan se på den søgning du linker til, er det ikke mange orginale træningsæt som kommer op, men mere alt muligt nyt gear. Det jeg søger er linkt til et "hemmeligt" arkiv eller en hjemmside med en samling.

God aften, Kenneth

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-11-09 21:07

Citat
Det jeg søger er linkt til et "hemmeligt" arkiv eller en hjemmside med en samling.

Der tror jeg du får mest ud af henvende dig til firmaerne f.eks Nike - puma og hvad de nu ellers hedder alle sammen

Kommentar
Fra : Graupner

Dato : 19-11-09 21:10

Hej Nordsted1.. Ja, det kunne jeg selvfølgelig gøre! Tak for rådet og god aften. Kenneth

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-11-09 21:57

Jeg tror ikke på at de gamle træningssæt ligger samlet på nettet, det var fra før computerne kom frem. Og hvorfor skulle de lægge gamle design ud på nettet. Jeg har selv de gamle design for jeg har syet alt mine drenges tøj da de var små også træningsdragter så de kunne ligne deres idoler på fodboldbanen.