/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Baglyge?!
Fra : lasseped
Vist : 490 gange
80 point
Dato : 19-11-09 19:49

hey jeg står og mangler en baglygte til en suzuki samurai dm50 der er modifiseret med nogle chopperdele. er der nogen der kender en hjemmeside med alle varienter af baglygter eller har det rigtige skud i tågen xD

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 19-11-09 19:57
Kommentar
Fra : martinspace

Dato : 29-11-09 16:41

på scooter-shoppen.dk

Der er den der chopper baglygte der ligner en stjerne mener jeg.

Mvh. Martin L.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 14-12-09 20:01
Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 14-12-09 20:02
Kommentar
Fra : lasseped

Dato : 15-12-09 15:54

orhh irreterende man ikk kan lægge billede ind -.- men lygten går sådan ned under bagskærmen:

-----|__.-/¨¨¨¨

rimelig begrænset hvor godt man kan vise det sådan her men det ca. sådan bagskærmen har en uddybning sådan så der er plads til en lygte der så kommer op af uddypningen og bøjer sig 90grader

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-12-09 19:22

http://peecee.dk/

du kan tage et billede og lægge det her , så kan du kopiere stien og lægge den i dit indlæg.

Kommentar
Fra : lasseped