/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
slåbrok
Fra : cure
Vist : 1122 gange
20 point
Dato : 22-04-03 22:40

Hej hej
Jeg kunne godt tænke mig at få fat i det danske band " slåbrok-band"s plader. Jeg ved, at de min. har udgivet 2 stk. Hvis der er nogen der kender bandet...let me know...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 22-04-03 22:55

http://www.k-andersen.dk/cover/s/

Her kan du ihvertfald se coveret...
Index created with Mihov Index Maker
... On a long loney night. Bagside. Forside. Slåbrok band ...
www.k-andersen.dk/cover/s

Kommentar
Fra : Incubus

Dato : 17-05-03 02:01

http://www.rillen.dk/

Her kan du købe en CD med dem der hedder : Bundskrab - Best of!

bare søg efter "slåbrock band" i menuen til højre

Kommentar
Fra : Vedsted

Dato : 21-05-03 15:28

Jeg ved de har lavet to LP "Lev stærkt , dø tung" og "Provinspunk" Jeg har begge to selv.

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 18-01-05 20:41

Jah.. Har også Bundskrab :D :P Det er altså bar feee musik :P

"A er så glååå v dyjr, a luker ålti øvnen før a skyr"