/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Knustgødning
Fra : Caaasper
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 19-11-09 12:23

kan man bruge nitrophoska til bombe? d;
- hvis ja, hvordan?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-09 13:02

Kandu giver IKKE hjælp til terrorister, nytårfyrværkeri eller til hjernelammede idioter der absolut vil skade sig selv og andre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-11-09 13:23

Nu vil du ikke ryge hjernen væk, nu vil du igen sprænge dig selv i luften!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-11-09 14:06

Så er det nu jeg kontakter politiet.
Det er sq da utroligt at vi hvert eneste år skal gøre det.
Godt de kan finde frem til vedkommende.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 19-11-09 14:20

idiot

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 19-11-09 15:22

Nej

Det er ikke nitrofosfat man laver bomber af.

du skal bruge en ren ammoniumnitrat , som tilmed skal modificeres før den kan eksplodere.

Tosser som dig, har ikke en chance i den boldgade , så der sker ikke noget ved at du får det at vide.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-11-09 15:49

Og hvis Du stiller spørgsmål omkring hvor man kan købe "råvarerne" kan vi svare at det kan man altså IKKE, heller ikke salpeter.

Find en tom tønde og slå på den med en mukkert hvis der skal være høje brag.

"Tomme tønder buldrer mest"

Godkendelse af svar
Fra : Caaasper

Dato : 28-01-10 21:05

Tak for svaret transor...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 22-02-10 23:36

Det dog ufatteligt, at ingen af jer er blevet udelukket fra Klovnen's spørgsmål.

Jeg tror ikke, at han er ret gammel (under 18 år), men han ønsker f.eks. også at købe et kraftigt luftgevær 5,5 mm, som det kræves at man er 18 år for at købe.

Politiet besøger ham formodentlig snarest, da han er farlig for sine omgivelser!