/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Acer Aspire 5930G - Windows 7?
Fra : TumseMM
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 19-11-09 07:13

Hej Kandu

Jeg har købt denne Acer Aspire 5930G med Windows Vista. Og jeg ville utroligt gerne få det nye
Windows 7 på den, da jeg har hørt det er meget bedre til at game på. Tror i at det ville hjælpe noget, at investere i det, til at spille WoW? Og kan min computer overhovedet tage det nye Windows 7?

Her er et link til nogle facts om Acer Aspire 5930G - hvis det ville hjælpe :)
http://slayo.com/3250.html

Tak på forhånd.

TumseMM

Kommentar
Fra : TumseMM

Dato : 19-11-09 07:23

jeg må nok også lige notere at det er en bærbar computer :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-09 09:29

Bærbar og spil er en meget dårlig kombination....

Du vil få et "køleproblem"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-11-09 10:32

Den ser jo umiddelbart stærk nok ud. Men den skal nok stå på et bord så den kan køle.

Men der kunne være et problem med drivere til windows 7, for har du ikke dem vil den skramle derudaf og køre langsommere end med Vista. Især er det driveren til skærmkortet som skal passe.

Det kan jeg ikke rigtig se at der er her.
http://www.acer.dk/acer/service.do?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492
Klik frem til din computer.

Men om windows 7 selv har nogle af driverne med ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:36

Hvornår og hvor har du købt? Rigtig mange har i det sidste halve års tid leveret gratis opgradering til Windows 7 med i købet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-09 13:38

Citat
Og kan min computer overhovedet tage det nye Windows 7
helt sikker [b] JA [/] Windows 7 kræver mindre af computeren end Vista gør, det vil så give flere kræfter til at køre andre programmer incl. spil

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-11-09 13:50

Hej har selv en aspire5536 G og den køre de nye spil super osse uden varme problemer tror acer har fået løst varme problemet med deres nye bios opdatering jeg har fået windows 7 havde vista før... her kan du få din opgradering http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_GetCMSContent-Start?ContentKey=19428

mener jeg gav under 300 kr

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 21-11-09 13:58

og ang dine drivere så fandt win7 alle drivere på nær bluetooth men den fandt jeg på producentens hjemmeside.