/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
bliver smidt ud af spil
Fra : cordsen123
Vist : 444 gange
108 point
Dato : 17-11-09 15:49

vi har 2 stk. pc. den ene er bærbar og den får børnebørnene lov til at bruge.De vil gerne spille Spigo og kov men når de når frem til at spille så ryger de lige ud af både spillet og internet. vi er selv for dumme til at finde ud af det er der et klogt hoved der kan hjælpe så vil ungerne og vi være glade.
cordsen123
jeg har desvæ- kun 88 point

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 17-11-09 15:53

Jeg tror det er jeres firewall der spærrer

I kan godt logge ind på siderne, men lige så snart det sker, kommer i jo ind på en anden side (spillesiden)

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 17-11-09 16:04

vi har prøvet at slå firewalen fra som forsøg, men det hjælper ikke, den anden maskine har ikke noget problem, men tak for svaret
cordsen123

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 17-11-09 17:08

Java og flash + for lidt ram/ dårligt netforbindelse.

Kommentar
Fra : cordsen123

Dato : 18-11-09 19:50

vi har 1.0gb ram er der for lidt til at spille?? m vi har java med hensyn til flash ved jeg ikke vi har snar prøvet alt hvad vi kan finde på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-11-09 20:18

Du ryger ikke ud af spillet pga java.... jeg har selv lige haft min pc formatteret, og da jeg så ville ind på kov bad den mig bare om at få java på.... uden at smide mig af