/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox skjult filhentning
Fra : o.v.n.
Vist : 2969 gange
200 point
Dato : 15-11-09 17:54

En af mine Firefox viser ikke hvad som er hentet i den lille filhentnings boks som er aktiv under download, den viser selvfølgelig at en fil er på vej ind, men lige så snart at filen er hjemme på computeren forsvinder den fra boksen, jeg kan ikke finde den indstilling som får Firefox til at vise download historik i den boks - kan du ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-09 18:08

Det skulle du kunne stille på i menuen Funktioner>Indstillinger, fanen Filhentning
eller
Funktioner>Filhentning, ctrl+Y

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-09 18:20

http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?p=24386&sid=0dfea03899c56780755d35461b86c0f0
nu skal jeg nok lade være med at gøre mig for klog, men er det ikke det samme som der bliver spurgt om her ?
Måske er du ikke den eneste.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 15-11-09 18:35

I menuen Funktioner>Indstillinger, fanen Privatliv
kan man vælge om Filhentningshistorik skal huskes,
pyha sikke et ord

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-09 18:51

Citat
Generelt er det muligt at bestemme startside samt definere forbindelsesindstillinger. Fanebladet Privatliv er opdelt i yderligere seks faneblade, [B]hvor det bla. er muligt at slette historik, [/B]gemte formularer og cookies. Det er også muligt at administrere adgangskoder fra dette faneblad. Fra Indhold er det bla. muligt at blokere popupvinduer, det gør Firefox temmelig effektivt! Faneblade er en elegant facilitet i Firefox, som det er muligt for brugeren at tilpasse. Fra Downloads er det bla. muligt, at bestemme i hvilken mappe downloadede filer skal gemmes i. I Avanceret kan du lade Firefox lave opdateringer automatisk, desuden anbefales det at aktivere sikkerhedsprotokollerne SSL2.0 og SSL3.0 og TLS1.0.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 18:54

Tak for svaret Klaudi. der var den jo, to par øjne ser bedre en et, hos mig hedder det Husk hvad jeg har hentet
Også tak til smulder54 for hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-11-09 18:55

Jamen jamen smulder54 er du blevet Firefox fan

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-09 19:08

Velbekommen, ja det er jo rigtigt nok den med to par øjne

Jeg bruger Download Manager Tweak, nok derfor at det ser anderledes ud hos mig

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 15-11-09 19:09

næh ikke endnu, men jeg er jo igang med at søge efter oplysninger, så derfor passede det jo så fint