/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl meddelelse i XP
Fra : PGaard
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 22-04-03 11:17

Hej alle sammen..
Har et problem dom har forfulgt mig siden jeg fik xp indtalleret..

får ofte en fejl meddelelse som følger : Der opstod en fejl under kørslen. Vil du søge efter fejlen ?
Linie: 0
Fejl: object expected

I adresselinien står der som oftest noget med Javascript.
Denne gang står der: Javascript:clickOnThumbnail()

Har forsøgt at installere en ny Java, men det har ikke hjulpet...

Nogen gode forslag ?????

Ha en dejlig dag !! *S*
Mvh. Palle

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-04-03 11:45

det er fordi du magler java program og det er ikke lagt ind i win xp som standard
men du kan hente denne fil og så installere den så skulle problemmet være løst
http://www.testby.dk/msjavx86.exe

Kommentar
Fra : technet

Dato : 22-04-03 11:49

hov jeg glemte at skrive at du måske også skulle åbne
dit kontrolpanel og der klikker du på internetindstillinger og nu klikker du på sikkerhed
der kan du redigere dine indstillinger for interne under brugerdefineret

Kommentar
Fra : xou

Dato : 22-04-03 11:55

hej !
har du opdateret din xp:
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp
da nogle af de første xp,manglede java,men microsoft har selv lavet en brugbar efterligning,så hos mig
alt java virker i xp dvs internet bank og spil,som altså før ikke gjorder.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 22-04-03 17:17

klik ind på www.microsft.dk og update dit windows :) og bag efter smunt ind på www.java.com og så hent java til winxp :) så sku den funge :p

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 22-04-03 17:55

Hej alle sammen

Så skulle der være styr på det.. En kombination af jeres svar, fik mig ført igennem problemet..
1000 tak for hjælpen og ha nu et rigtig dejligt forår og en kanon sommer..

Mvh. Palle

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 22-04-03 19:08

Du kan klikke på "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere som svar.
For at lukke spørsmålet.

Manse9933