/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Har du købt en sony ericsson?
Fra : jakob20
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 08-11-09 14:53

Hej hej

Jeg er på udkig efter en sony ericsson c902. Det billigste jeg har fundet indtil videre er fra callme (mindste pris 6. måneder: 1731).
Jeg ville da lige høre om nogle af jer har fundet noget billigere?
Og er der nogen der har erfaring med callme?

Hilsen Jakob20

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-11-09 16:18

Jeg kender ikke callme, men jeg har en sony-eriksen telefon og den er jeg yderst tilfreds med.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-11-09 18:22

Jeg har også en SonyEricsson som jeg er godt tilfreds med, den bruges både telefon - mp3 afspiller - kamera - vækkeur og aftalekalender, den du efterlyser kan købes for 1525 hos GoBlue, det er der jeg køber telefonen uden abonnement, der er så frit valg af udbyder efter købet, du kan bare flytte dit sim kort over i den nye: http://www.goblue.dk/product.asp?product=2170

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-11-09 19:20

Her kan du se hvor du kan købe den uden abonnement

http://mobilpriser.dk/index.php?page=103&product=4069&abonnement=-2

Annuller spørgsmålet
Fra : jakob20

Dato : 15-01-10 14:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål