/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP alt er væk
Fra : hjerterum
Vist : 630 gange
100 point
Dato : 31-10-09 13:31

Hej jeg sidder med en helt ny ASUS pc og har lige instal. Norton og den har så genstartet og nu er alt væk på skrivebordet der er kun akraldespanden der er der og der kommer en grå boks frem hvor der i øverste venstre hjørne er et rødt kryds og nederst højre hjørne er et OK tegn i boksen står der det her.

Placering er ikke tilgængelig

C:windows system 32 config systemprofil Desktop henviser til en placering, som ikke er tilgængelig.
Den kan være på harddisken, på denne computer eller på netværk. Kontroller, at disken er indsat korrekt, og at du har forbindelse til internettet eller netværket, og forsøg derefter igen. Hvis den stadig ikke kan findes. Er oplysningerne muligvis blevet flyttet til en anden placering.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-09 13:50

Systengendannelse er en god ting når sådan noget sker, kab du komme til Systemgendannelse ved at klikke på Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse ? Du behøver kun at sætte computeren lidt tilbage hvis problemet er helt nyt

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-09 14:00

En helt ny Asus, så har du velsagtens Windows 7 ? Ligner den ikke Vista så meget st du bare skal klikke på flaget nede i venstre hjørne og skrive systemgendannelse ?
Ellers må du prøve at starte i fejlsikret tilstand og stille computeren tilbage
Tryk på F8 tasten mange gange, lige efter at du har startet og før Windows indlæses, trykke trykke trykke på F8

Kommentar
Fra : hjerterum

Dato : 31-10-09 14:34

jeg ved ikke lige hvad der skete men efter 3 gange genstart er alt tilbage..... tak for hurtig svar o.v.n

Godkendelse af svar
Fra : hjerterum

Dato : 31-10-09 14:34

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-09 14:40

Selv tak - godt du fik gang maskineriet
computerens veje er uransagelige
God weekend