/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel - gitterlinier
Fra : vith
Vist : 2024 gange
100 point
Dato : 31-10-09 11:19

Jeg sidder lige og laver en evighedskalender til fødselsdage i Excel - men når jeg printer ud kommer gitterlinierne ikke med.

Hvordan får jeg gitterlinierne med?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 110 point
Dato : 31-10-09 11:31

Under sidelayout og der skifter du gitterlinier fra vis til udskriv

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-10-09 11:34

du kan også have både vis og udskriv- glemte jeg lige

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 31-10-09 11:37

Hej

I min version er det i menuen:

Filer
Sideopsætning
Ark

Hvor der skal sættes flueben i

Gitterlinjer

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 11:37

Eller i Sideopsætning, marker Gitterlinjer
http://manse9933.dk/sub/hent/uploade/file/exelgitter.png

Kommentar
Fra : vith

Dato : 31-10-09 11:38

Tusind Tak - det virkede!

Hos mig er opskriften så

- Sideopsætning
- Ark
- flueben i gitterlinier

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 31-10-09 11:39

Tak for svaret smuller54.

.... og 5 stjerner for lynhurtig besvarelse

Kommentar
Fra : Leo.pedersen

Dato : 31-10-09 11:41

Hej

Jeg bruger dog aldrig den funktion, jeg definere istedet hvor der skal være "kanter".

Så får jeg kun kanter/rammer de steder jeg vil have det, samt kan jeg lave nogen af dem med fed streg, så det bliver pænere.

Det gøres i menuen "Formater" - "Celler" - og så arkfanen "Kant"

Før du går ind i menuen, så er det en god ide at markere det område du vil ændre på.

Hilsen

Leo Lund

Kommentar
Fra : vith

Dato : 31-10-09 11:46

Også stor tak til Leo og Klaudi - hvor er det bare dejligt, at have sådan nogle som jer her på kandu!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-09 12:34

Det var så lidt, det er jo det vi er her for

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 31-10-09 13:27

Selvtak- jeg var hurtigt, fordi jeg lige selv sad med et regneark åbent.

Der er manger versioner, kan jeg se af ovenstående svar. Den jeg lige har købt 2007, har alt i iconer, men fra mit kontor er det den samme som Klaudi viser.

Nå, jeg må videre med mit eget regneark- budget