/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Til Birgitta
Fra : Axelise
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 29-10-09 20:26

Kære Birgitta.
I skal alle have points og mange tak for alle de gode råd og al jeres støtte

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-10-09 20:33

Axelise du ser ikke hvis du skriver i den afsluttede tråd, så derfor låner jeg lige Birgittas

Er der sket yderligere fremskridt med barnet?? jeg tænker på renlig/lydig osv

Og så vil jeg lige fortælle at min datter og svigersøn var ved stranden med deres to hunde forleden, og begge fik diaree og opkastninger.... ikke så slemt som Balder, men da tankevækkende ik?

Kuren for dem var - lidt tørfoder blandet op med kogte ris og A 38.. 1,5 dag og de var friske igen begge to - men sikke en omgang - og noget af det var indendørs

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 30-10-09 06:56

Puha! Sikke en omgang!
Jo tak, det går ellers godt med barnet. Vi havde lige pralet af her til morgen - at Balder kun i gennemsnit laver 1 lille tissetår indendørs hver dag. Meget flot, synes vi. Men så har han lige præsteret at lave 2 x lort på gulvet her til morgen, selvom jeg har været ude med ham 3 gange
Så der er et stykke vej endnu....men han er jo endnu så lille, han skal nok lære det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-09 07:01

Han ER dygtig, et uheld om dagen, er jo ikke noget...........han har nok syntes det var et nummer for koldt her til morgen

Selvfølgelig lærer han det, han er jo klog vores lille Kanduhund

Kan i ha' en rigtig god week-end alle tre

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-09 17:07

Ja, man har da vist sjældent været ude for en hvalp, der ikke er blevet renlig.
Han ER jo bare en bette baby endnu.

God week-end herfra osse.

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 30-10-09 20:36

Tak for svaret Birgitta. Og rigtig god weekend tiil dig også!