/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ligge windows 7 ind på hp pc.
Fra : steffen15
Vist : 759 gange
69 point
Dato : 28-10-09 18:32

Hej vil have smidt w7 ind på min kærestes Hp bærbar..

problemet er at den er sat at boote fra cdrom drev men den gør det ikke....

hvilken tast kan jeg bruge til at trykke på ved opstart så den læser cden..

hurtig svar ønskes..

sorry de lave point har ikke flere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-09 18:45

Kan den boote på en boot CD - så er det måske ikke en bootDVD du har.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-10-09 22:46

Prøv at gå i stifinder og så find den dvd i drevet. Åben de forskellige mapper så kan det være du finder et eller andet der hedder Install eller autoinstall eller .exe i enden. En af de nævnte skal du dobbelsklikke på og så skulle det måske køre, men prøv det.

Accepteret svar
Fra : HomoSapien

Modtaget 34 point
Dato : 29-10-09 00:09

Bare tryk F12 når den starter op. Husk at trykke på en tilfældig tast for at komme videre ind i boot menuen, når det står på skærmen.

I meget sjældne tilfælde er det F8 man skal trykke på i stedet for F12.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 29-10-09 00:40

Tak for svaret HomoSapien.

man skulle trykke på Esc under opstart,,,