/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Jeg skal bruge et kort
Fra : 123nu
Vist : 905 gange
100 point
Dato : 28-10-09 09:17

Kort

FRA Odense
TIL Slagelse via Tissø og Reersø

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-09 09:21
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-09 09:22

Du skal trykke på - kort -

http://www.krak.dk/kort/

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-10-09 09:47
Kommentar
Fra : 123nu

Dato : 28-10-09 10:03

Jeg skal ha en af jer til at taste det ind for mig, for jeg kan ikke få det frem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-09 10:15

Jeg ville lige prøve fra Odense til Tissø.. men der er flere Tissø, så du må lige fortælle hvilken det er

Evt. så prøv selv her

http://www.krak.dk/query?what=route

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-10-09 10:18

Hvis det er Google trykker Du bare på Kørevejledning.
Men da det jo er en sviptur uden om den direkte rute skal Du nok gøre det ad et par gange.

Nøjs med at gøre det for Sjælland, fra Odense til Sjælland er der jo kun een mulighed over bæltet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-09 10:27

Citat
Men da det jo er en sviptur uden om den direkte rute skal Du nok gøre det ad et par gange.

Det var bl.a derfor jeg ville søge fra Odense til Tissø, og fra Tissø til Reersø

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 10:32

Og Tissø kræver en vandscooter

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-10-09 10:33

Hvis du benytter DeGuleSider http://www.degulesider.dk/kort.html
og vælger Kort og Ruter, og derefter trykker på rutevejledning - har du mulighed for, at både indtaste start og slut destination, men derudover kan du også tilføje flere punkter.
På den måde kan du starte med, at indtaste din adresse i Odense, derefter Slagelse, så Tissø og til sidst Reersø.

Og du kan vælge flere alternative ruter:
Citat
hurtigste
korteste
enkleste
fodgænger
undgå motorveje
cykel

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-09 10:38

Du kan gå direkte til siden via http://www.degulesider.dk/rute-multi.html
og indtaste din start by under punkt A "Odense" og dit slut punkt under punkt B "Reersø" - derefter trykker du på "Tilføj endnu en lokation", hvor du f.eks. algiver "Slagelse", og tilsvarende med "Tissø".

Og derefter trykker du på "Beregn Ruten".

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-09 10:40

Lån en GPS

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 28-10-09 11:13

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-10-09 11:16

Selv tak.