/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gratis download af musik?
Fra : Satellit
Vist : 1230 gange
50 point
Dato : 27-10-09 13:27

Er der nogen der ved, hvor man gratis kan downloade musik til sin mobiltelefon?
Er spejlblank

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-10-09 13:34

har du tdc bredbånd så skulle det kunne lade sig gøre når bare du ikke vil brænde musikken

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 27-10-09 13:36

Har ikke TDC Bredbånd

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-10-09 14:05

av så skal jeg ikke have lokket ud i noget ulovligt desværre

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-10-09 14:12

Hm.

Du kan bestille et TDC click nummer.
Sætte det i din telefon
Downloade musik til telefonen og derefter sætte dit eget simkort i igen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-09 14:16

Gratis er som regel også ulovlig medmindre du har abonnement hos TDC så kan du nemlig bruge TDC Play, Youtube og Youtubedownloader er også en mulighed, men men ikke lovlig desværre

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 27-10-09 14:18

Okay, duer vist ikke hvis det er ulovligt....
Det var ikke min mening at lokke jer ud i ulovligheder

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-10-09 14:18

Den jeg foreslår, den er lovlig.

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 27-10-09 14:18

Hvad vil et tdc click nummer sige?? Er det så ikke også ulovligt??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-09 14:24

Citat
Du kan bestille et TDC click nummer.
Sætte det i din telefon
Downloade musik til telefonen og derefter sætte dit eget simkort i igen.

Citat
Click kunder som betaler mere end 30 kr. i gennemsnit pr. måned over 3 måneder har adgang til TDC Play.

Citat
For at anvende TDC Musik på din mobil, skal du være Click kunde og have adgang til Fly.

Sååååå

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-10-09 15:50

Jeg har et click nummer, jeg bruger i hvertfald ikke meget på det. måske 1,- pr. måned, så den minimumforbrug holder ikke helt.
Simkortet giver adgang til fly eller man kan få et link af tdc.

Men som sagt, det var et forslag, som giver adgang til stortset gratis musik. Der er lige anskaffelse af click.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 27-10-09 21:33

piratebay.org

limewere.com

http://www.bearshare.com/

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 28-10-09 00:20

Her, det er både gratis OG lovligt

http://www.jamendo.com/en/

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 28-10-09 12:49

Tak for svaret EXTERMINATOR.