/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvilket forum
Fra : bjarnebr
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 26-10-09 15:01

Jeg søger et program der kan finde ud af hvilke programmer og/eller drivere der konfligter, men jeg kan ikke finde en overskrift der er dækkende, derfor spørger jeg "HVOR SKAL JEG SPØRGE"

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 26-10-09 15:08

Konflikter med HVAD

Hvis et program ikke virker får du normalt en fejlmelding....

Der findes INGEN programmer der selv kan tjekke om alle dine øvrige programmer virker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-09 15:10

PS...

Der findes heller ingen programmer der kan tjekke om dine drivere virker....

Dem der findes ser blot efter dato og versionsnummer og det er LANGT FRA de nyeste der er de bedste

Kommentar
Fra : love4all

Dato : 26-10-09 20:13

Du kan spørge i fx. ms windows

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 27-10-09 08:57

Når jeg åbner en hjemmeside tager det flere minutter og hvis jeg så klikker på X'et for at lukke den ned igen sker der ikke noget får efter 1-2 minutter, hvis jeg har flere sider åbnet på samme tid og lukker det ene får jeg en fejlmeddelelse om at eksplorer er holdt op med at virke, og atr der søges efter en løsning, så kan jeg klikke på anuler og arbejde videre.
Jeg har McAfee antivirus, antispyware og antispyware (samme program)derudover har jeg Spamfighter og så har jeg købt Data Recovery, Privacy Control og Reg cure alle tre fra Pareto Logic min mus er en trådløs Logitech vx nanno, og alle programmer og drivere er fuldt opdaterede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-09 09:16

Det lyder som om du trænger til en systemgendannelse

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 29-10-09 01:54

Tak for svaret refi.
Jeg har slettet de tre programmer fra Pareto Logic det har tilsyneladende hjulpet, nu vil jeg prøve at installere dem et af gangen og så se hvilket et der laver ballade.