/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvor mange ord!
Fra : HUGO-BØRGE
Vist : 883 gange
100 point
Dato : 26-10-09 07:04

I denne valgtid må et læserbrev til avisen kun være max 150 ord. Sidst jeg sendte en mail kom det retur hvor redaktionen skrev der var 212 ord. Er der nogle steder i mit outlook express jeg kan se hvor mange ord jeg har skrevet og hvis ja hvordan?
Jeg gider sku ikke sidde og tælle alle ord hver gang.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-10-09 07:17

Har du Word, kan du skrive det der og sende derfra.

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 26-10-09 07:39

Jeg bruger ikke word. Hvordan ser jeg i word hvor mange ord jeg har skrevet?
Kan man så sende direkte fra word til en E-mail adresse?
Hvordan?

HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 26-10-09 07:52

I Word , under funktioner er der ordoptælling. Og via Word er der en knap som hedder E-Mail, der direkte åbner vinduet til Outlook Express, så du bare skal sætter navn, - eller adresse til modtager, hvis ikke modtager er i dit adressekartotek .

Godkendelse af svar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 26-10-09 08:22

Tak for svaret stilkene.
Har lige haft min bærebar computer startet op og tjekket dit svar.
Det var lige hvad jeg havde brug for. Det er jo genialt hvad der ligger gemt i word.
Det sparer mig for en del tid fremover.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 26-10-09 08:38

Ja, Word er genialt, og des bedre jo mere man bruger det.