/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
DR. Nettv
Fra : edison
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 25-10-09 05:34

hej med jer
har et problem med dr nettv. jeg kan ikke skrue op for lyden. jeg har haft fejlen før, men husker ikke hvordan jeg løste problemet
bruger win 7

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-10-09 06:34

Jeg har samme problem med det.
Gætter på du har ie8.
Det virker endnu ikke med DR net tv

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-10-09 06:35

Du kan evt vælge at hente Firefox og benytte det til at se det

Kommentar
Fra : edison

Dato : 25-10-09 08:25

har lige prøvet firefox, og ja der virker det. men jeg har haft dr nett tv på ie 8, det var da jeg kørte vista, og der fik jeg løst problemet. men husker ikke hvad jeg gjorde

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-09 09:36

Gætter måske lidt, men prøv om ikke det er kompatibilitetsvisningen der skal indstilles, ligger under funktioner i IE 8

værd lige at prøve, det hjælper i en del tilfælde og kunne være også i dit...

Godkendelse af svar
Fra : edison

Dato : 25-10-09 13:09

Tak for svaret Tordenkalven.

den virkede, super.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 25-10-09 13:10

herligt, det er en fin måde at hjælpe på mange ting

god fornøjelse

Henrik