/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
oprydning
Fra : smuller54
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 25-10-09 01:51

Der ligger godt nok mange uafklarede og ikke afsluttede spørgsmål i dette forum.

Er det fordi, folk ikke gider rydde op ? eller er det fordi deres spørgsmål stadig ikke er besvaret ?
Det generer min ordenssans (:))
Kunne det være muligt at finde en gylden middelvej-: godt nok fik jeg ikke lige besvaret mit spørgsmål , men som vagnr. på et tidspunkt skriver-" det var det bedste bud" men det løste ikke lige mit problem.
Eller er det fordi, vi igen kommer i det der "point" problem. Man vil ikke give sine point, før man har fået sit spørgsmål besvaret ?
Men det bliver det jo aldrig besvaret, for hvem kigger 5 måneder tilbage ?
Hvis det ikke bliver løst indenfor en kort periode- kan man ligeså godt stille det igen, på en ny måde. Så kan det være der er nye brugere som kan løse det.

Nå, men det er også snart sengetid,

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 25-10-09 02:38

Jeg synes ellers altid du har sådan en positiv tilgang til de ting du besvare og kommentere, men nu spørger jeg mig selv om: Skal smuller54 nu også til at være en Kandu revser, som så mange er det her? Nogen starter blidt op, og ender med at skælde alt og alle ud. Sådan bliver du ikke, vel? For jeg synes ellers så godt om din måde at være på.
Hilsen malmin

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-09 03:03

Der findes cirka lige så mange grunde som der gamle åbne spørgsmål, nogen får ikke et svar som de rigtig kan bruge og lader spørgsmålet ligge, andre siger pænt tak for hjælpen og forlader så forummet, et gæt er at det nye brugere som lige stiller et spørgsmål - får svar og er så væk igen uden nogen sinde at komme tilbage, bare et par eksempler og de eneste som kan svare præcis på hvorfor, er dem som har stillet spørgsmålet.
Efter 3 måneder annulerer Kandu åbne spørgsmål og spørger bliver trukket i point, så der kunne være flere glemte spørgsmål end dem du har fundet.
Lad nu være at spille Kandu politi og skrive i de gamle spørgsmål for det første virker det sikkert ikke, for det andet så får de af os som har skrevet et indlæg i spørgsmålet en mail, og det er altså træls at få en mail og der så kun er et indlæg om at spørger bør lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 25-10-09 04:43

who cares????
easy come easy go!!!

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 25-10-09 04:52

Forstår godt hvad du mener smuller54. Underligt at folk opretter spørgsmål, og så ikke gider afslutte det, når man kan se, at de har fået mange gode svar. Men det er "bare sådan" på Kandu.dk. En "tradition", så vidt jeg ved. Bliver aldrig anderledes. Og det er jo, heldigvis, et frit forum, hvor man ikke kan "tvinge" folk til at gøre ting på en bestemt måde, selv om mange forsøger, som det allerede er blevet fortalt.

Kbh-N

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-09 06:08

Citat
Lad nu være at spille Kandu politi og skrive i de gamle spørgsmål for det første virker det sikkert ikke, for det andet så får de af os som har skrevet et indlæg i spørgsmålet en mail, og det er altså træls at få en mail og der så kun er et indlæg om at spørger bør lukke spørgsmålet

Engang i mellem, kan jeg nu godt finde på at skrive til spørgeren... ikke for at være politi, men for at spørge om problemet blev løst/tingen fundet e.lign.......det er ren interesse/nysgerrighed... når jeg og andre har brugt tid på at prøve at hjælpe, er det da dejligt at vide om det nu også var en hjælp

Nogle spørgsmål, går der jo ren detektiv i den, og jeg kan ikke altid liiige glemme sådan et spørgsmål, så derfor kan jeg finde på at skrive

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-10-09 06:51

Citat
Nogle spørgsmål, går der jo ren detektiv i den, og jeg kan ikke altid liiige glemme sådan et spørgsmål, så derfor kan jeg finde på at skrive

Ja, det kan da sikkert også være fuldstændig ligegyldigt, det sker der såmænd ikke det store ved, vi får jo (ind imellem) så mange ubrugelige mails fra Kandu alligevel. så ét fra eller til...

Hav en god weekend alle.

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 25-10-09 10:13

Tak for svaret o.v.n..

Så fik jeg lært lidt mere om kandu.dk og nej det er ikke fordi jeg vil være politi

Jeg har det bare ligesom Nordsted1- jeg bliver frygtelig nysgerrig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-09 10:34

Selv tak
Citat
Jeg har det bare ligesom Nordsted1- jeg bliver frygtelig nysgerrig
i er vist også begge hunkøns væsner, det forklarer nysgerrigheden