/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Det må jeg sige
Fra : habibiPro
Vist : 602 gange
50 point
Dato : 24-10-09 21:37

Turen til fyn, var alle tiders, der var gæs hare og ænder, meget mere end forventet, og det var ikke et sted hvor man smaskede med tomme kæber når man kom til bords.
En stille og rolig person, denne Rasmussen som ikke tog sig selv ret højtidligt, selvom jeg må indrømme det er nok en af de største personligheder jeg har truffet, med sin store jagtlige viden, samt den måde han læser naturen på,
Vi var også en tur på hans private flugtskydningsbane, og jeg siger, han kan ramme, dette fik jeg også bevis for med vildt. ligeledes se hans hunde arbejde en sand fornøelse, at se hvor hurtigt effektivt en af hundene kunne hente en gås jeg var uheldig at vinge. Kommentaren til den vingede gås var, du skal ramme hvor den spiser ikke hvor den fiser

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-10-09 22:05

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 24-10-09 22:36

Der var en, der var to, der var tre.....

Først kørte D.L.S.hylerne Tonganeseren/E.B.Berthelsen i stilling -han fik sin egen tråd og blev tavs

Så forsøgte man med kennel Spangkilde, der kom en kunde rapport frem så blev der også tavs omkring den sag.

Nu forsøger man så at føre en gammel olding fra Fyn frem, som hedder Rasmussen og som hævder, at han selv er Danmarks største gåse jægere med langt over 100 nedlagte gæs. Nej, han er såmænd blot habibipro som har lært et eller andet sted, at svare man ikke på de spørgsmål, man får stillet, så kommer man ikke så galt af sted, men den kære habibipro/Rasmussen glemmer at også han har sendt mig i stakkevis af Email lige som Tonganeseren/E.B.Berthelsen, så måske skulle man overveje at lave en tråd for ham også her på Kandu. Den kunne så passende hedde: Ham der videre bringer rygter uden at ville uddybe, når han bliver direkte spurgt.
Rasmussen/habibipro har du en talefejl – eller du skriver måske ikke, som du taler – man skal da stamme for at hedde habibipro. D. Passer havde engang en monolog som hed: hoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppehoppe op og stå………………………

Kommentar
Fra : habibiPro

Dato : 24-10-09 23:24

Hvad har han nu gang i Ballegaard, jeg Habibi Pro er den under lyneme ikke hr Rasmussen fra Fyn.
Ballegaard må have et anstrengt forhold, til alle medlemmer af D L S, for ikke længe siden var Habibi Pro den tidligere kasser som havde fiflet med DLS kasse, så siden hendes mand, gad vide hvem den næste bliver, når Ballegaard sander han tager fejl.
Jeg kan love Hr Ballegaard for, at denne Rasmussen jeg besøgte, er som du selv nævner en meget stor gåsejæger der har kæmpe arealer, hvor han må drive gåsejagt uden vederlag, derfor når gæssene er beskudt og flytter, flytter Rasmussen med og og slår til når de været, på et sted et par dage, og sådan bliver han ved. Var det ikke hr Ballegaard der skev et og andet sted at denne Rasmussen sad på et lille engstykke og skød dagligt, det fortæller hvor lidt Ballegaard ved om gåsejagt. Som Rasmussen sagde man behøver ikke at være særlig klog for at skyde gæs, bare man er lidt klogere end en gås, måske derfor Ballegaard er misundelig og kun kan skyde gæs ved tilfældigheder.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-09 00:52

Jeg har skudt en tønde rom!

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-10-09 06:33

Et spændende spørgsmål--------- æhhhhhhhhhhhhhhhh????????????????

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 25-10-09 09:14

Du flash77 har du skudt den tønde rom med en romkugle, hvordan var udgangshullet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-09 10:08

Er der ikke en af jeg der har en mark?

Så kan i alle stille jer ud på den mark og kaste mudder efter hinanden eller skyde efter hinanden.

SÅ ER VI FRI FOR AT BLIVE VED MED AT HØRE PÅ DET BØVL.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-09 18:53

*HIK* SKÅÅÅÅÅL

Annuller spørgsmålet
Fra : habibiPro

Dato : 26-10-09 04:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

slut