/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nedlukning af drilleprofil.
Fra : emesen.
Vist : 706 gange
500 point
Dato : 24-10-09 18:33

Nu er det tid til at lukke denne drille profil.
Den var oprindelig oprettet for at drille Ans (som dog ikke helt lykkedes )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-09 18:37

Citat
Nu er det tid til at lukke denne drille profil.

Det kan du bare ikke - ha ha

Du kan højst logge ud

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-09 18:37

Du gør meget bare for at komme i snak med os hva

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 24-10-09 18:41

Jeps - for Molokyle er her ikke til at snakke..........................så må nogen jo tage over.

Jo Refi - jeg kan sende den ud i cyperspace og lave tilfældig kodeskift - pist væk.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-09 18:43

Den forsvinder ikke af den grund - du kan bare ikke finde den

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 24-10-09 18:45

Når jeg ikke kan finde noget, så er det forsvundet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-09 18:54

Citat
Når jeg ikke kan finde noget, så er det forsvundet

nej så har du bare gemt det et godt sted

Det kan da være Molo kommer til senere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-09 19:18

Ja emesen. blev oprettet da emesen samlede på "7-taller"

http://www.kandu.dk/Spg61183.aspx

Sidenhen blev det til "8-taller" og "9-taller"

Og nu er emesen holdt op med at samle , men derfor behøver emesen. da ikke at gå i hi.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 510 point
Dato : 24-10-09 19:22
Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 24-10-09 19:24

Når emesen. ikke kan hamle op med et damemenneske, så er der ikke noget ved denne profil.
Og så kan den lige så godt slettes.

Godkendelse af svar
Fra : emesen.

Dato : 24-10-09 19:32

Tak for svaret ans. Du er nu god til at finde ting og sager frem. Det var et sjovt og hyggeligt genkig.
Det er dælme længe siden.

Ps. Emesen. sendes ud i cyperspace.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-10-09 19:34

Jeg går ud fra at vi ikke snakker matematik... kan vi andre også få af vide hvad i snakker om???

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 24-10-09 19:40

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-10-09 19:50

Og hvorfor tager emesen. ikke emesen og e.c med på rumvandring. Det er sgu da synd, at emesen. skal fise rundt alene derude i det store ingenting

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-09 19:54

Det kunne jo være at emesen fik lyst til at samle på "1-taller" samt at e.c ville samle på "8-taller"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-10-09 19:55

Tak emesen.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-10-09 20:05

Og måske Eyvind samler på 13-taller . Men, som Nordsted spørger om, hvad snakker I om vedr. de forskellige tal ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 24-10-09 20:27

Nu har jeg fundet ud af det med matematikken . Og Nordsted. Hvis du har tid, lyster og lejlighed, skal du da bare kigge i denne tråd .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-10-09 07:59

Nordsted1

Det hele gik ud på at glæde emesen. Han havde dengang et mål/ønske at "lande" på 77.777 superpoint. Det krævede at han svarede på 2 spørgsmål .... et til 1 point og et til 14 point, så var målet/ønsket nået/opfyldt

Han oprettede så emesen. for at drille mig, men uden held.

Senere blev det til 88.888 og 99.999 superpoint