/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Drivers
Fra : Hansen4life
Vist : 527 gange
57 point
Dato : 24-10-09 15:30

Hej alle :D
Jeg skal snart ha min computer formateret til windows 7,
men jeg ved ikke hvordan jeg finder drivere til hele min com,
mine venner siger jeg skal gå ind på HP's hjemmeside, da
jeg har en hp, og finde alle driverne der, men jeg er ikke helt
sikker på at de har ret, og tør derfor ikke tage chancen.

Jeg her en HP Pavilion dv6-1125eo
Jeg ved ikke om det er 32-bit eller 64-bit, men det finder jeg
ud af lidt senere idag.
Her er driverne til 32-bit; http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=en&dlc=da&cc=dk&product=3947215&lang=da
Er det alle driverne til denne pc?

Tak på forhånd
- Hansen4life

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-09 15:35

Hvad har du på computeren nu ? Hvis du har Vista så er der ingen driver problemer

Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-10-09 15:55

lige nu har jeg Vista 64-bit, men jeg skal jo ha Windows 7, og bagefter det er installeret på min com, skal jeg jo ha drivere til alle ting på min com. er det de driver der er på det ovenstående link? :D

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:00

Jeg tror at alle drivere er med i Windows /. Da jeg prøvede sidst var de alle med i et hug.
Og på dit link ser det ud til at du er godt dækket ind. Men det er alligevel et svært spørgsmål for der er ingen af os der endnu er klar pover hvor mange "drillerier" der kan komme med drivere, for vi ved jo endnu ikke helt hvad der mangler at blive udgivet. Men som udgangspunkt kan drivere til Vista bruges til 7.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:01

Øhh hvad med 7 er det en 64 bit version

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:02
Kommentar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-10-09 16:06

jeg tog lige 32-bit for som et udgangs punkt, for at vise jer driverne:D
men hvis jeg nu formaterer min com og det, skal jeg så bare installere
de der drivere på siden og så er det bar det eller hva? :D

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 67 point
Dato : 24-10-09 16:15

Ja det vil jeg tro, jeg kan ikke se at der skulle mangle noget.
Held og lykke, du vil blive glad for Win 7.

Min søn har fået en gratis version af universitetet som han går på og den er bare superhurtig iht. Vista.

Jeg sidder selv og venter på min gratis upgrade skal komme. Havde en gratis Upgrade kupon fra Fujitsu Siemens med en Windows 7 Pro. Den er dog ikke nelt gratis da der løb div gebyrer og forsendelser på. Men den er desværre ikke kommet endnu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-09 16:19

Her kan du se hvad du kører med nu:

H-klik på computer og vælg egenskaber.
Så kan du se om du kører 32 ell. 64

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:19

Ikke helt gratis, men alligevel

Citat
Your order has been registered. Please check your order details.

System    Language, Platform   License costs   order processing
Windows® 7 Professional   Danish, 32-bit    € 0    € 24,95
costs of despatch    € 10,00
Sum total    € 34,95

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 16:20

Nå det kom sgu til at stå noget hulter til bulter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-09 16:27

Citat
Ikke helt gratis, men alligevel

Det er simpelthen at tage rø... på folk.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-09 17:01

Det er da kun en 1/4 tusindekroneseddel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-09 17:24

Ja - GRATIS betyder ikke altid at man ikke skal betale

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-09 17:29

Jeg tror slet ikke du behøver ar bekymre dig, men hvilken Windwos 7 er det som du vil købe ? Er det en opgradering eller en helt ny installation ? Windows 7 Premium har både 32 og 64 bit på den DVD du køber.
Se om du bliver lidt klogere hos Microsoft: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/32-bit-and-64-bit-Windows-frequently-asked-questions

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 24-10-09 17:29

Tak for svaret Fijala, det har været en stor hjælp :D

og surt at det kostede de penge:D

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 17:54

Tja men heldigvis er penge ikke alt. Det er dog stadigvæk billigere end at købe en ny.

Held og lykke med 7 eren og tak for point