/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Borgerlige om klimaet
Fra : PeterTheisen
Vist : 605 gange
20 point
Dato : 24-10-09 10:27

Her er en række borgerlige stemmers udtalelser om klimaet:

Anders Fogh Rasmussen:
"I øvrigt er der ikke i praksis belæg for teorien om, at isen ved polerne gradvis vil smelte".

Bendt Bendtsen:
"Ovre på Fyn stopper de CO2 ind i drivhusene, du! Og så får de 20 procent flere tomater".

Hans Christian Schmidt:
"Der er megen usikkerhed om klimaets udvikling og menneskets bidrag til drivhuseffekten".

Lars Løkke Rasmussen:
"Imens lukker det ene gartneri efter det andet så her på Fyn. Jeg kunne godt ønske mig, at vi var en smule pragmatiske".

Bjørn Lomborg:
"Drivhuseffekten er yderst tvivlsom".

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-09 11:08
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-10-09 11:11

Uha nej, iflg klokken har Peter bare udvidet sit røde propaganda til også at omfatte sol.dk

Få dig dog et liv, din spade!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-10-09 11:22

Citat
Bjørn Lomborg:
"Drivhuseffekten er yderst tvivlsom".

Den tror jeg lidt på..........hvorfor har vi ikke flere mamutter og palmer i Grønland, det har der jo været før

For ikke at snakke om mamutter og isvinter

Vi sviner for meget, det kan jeg godt give alle ret i, men at det skulle være co2/drivhuseffekten, den tror jeg ikke på

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 24-10-09 11:25

Alle snakker om klimaet og ingen kan/vil gøre noget ved det
en omskrivning af den gamle talemåde:
Alle snakker om vejret men ingen kan gøre noget ved det
Den globale temperatur har gået op og ned gennem årtusinder og det vil den blive ved med, men nu er der vel nogle som får en snak om vejr og klima nu i december - uden at der sker noget som helst.
Skal Danmarks første atomkraft anlæg ligge i nærheden af hvor du bor Peter Theisen? Ingen tror for alvor på at sol og vind kan dække behovet i den energi hungrende verden

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 24-10-09 12:32

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 24-10-09 12:49

Fløjlshandskerne skal af, hvis man vil have danskerne til at give penge til afrikanske flygtninge. Det lader til at være budskabet i en reklamefilm fra Dansk Flytgninge hjælp.

I filmene forsøger Maria Egede, Kia Liv Fischer og Anne Kejser - kendt som Slemme slemme piger på TV2 - at ryste penge ud af en midaldrende mand spillet af Dansk Flytgningehjælps kommunikationschef, Mik Steenberger.