/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Genopfriske betonfuger
Fra : ggj
Vist : 1483 gange
326 point
Dato : 23-10-09 18:56

Er der nogen der kan give en vejledning i hvordan jeg får renset mine betonfuger i mit klinkegulv, de er med tiden blevet lidt "trætte" at se på, ligesom de nu ikke længere har samme farve over hele gulvet, nogle steder mere mørke end andre steder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 19:36
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:25

Jeg tror altså ikke der er andre muligheder... beton er ikke sådan lige at brække op

Kommentar
Fra : ggj

Dato : 23-10-09 22:31

Kan man ikke rense betonen med et eller andet??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-10-09 22:42

Min mand har lige stukket mig en flaske i hånden -- altså ikke alkohol-- men en flaske hvor der står

Mira 7120 ceramic cleaner , han har købt det i et byggemarkedet

Du skal bare følge brugsanvisningen så skulle du kunne få et godt resultat -- det kan du altså også få med fugepennen, men det tager en hulens til tid at ligge og male rundt om alle klinkerne

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-10-09 14:20

Det problem er der tusindvis af andre der også har og vi er alle lige frustrerede.

Læs lige her

http://www.kandu.dk/spg60051.aspx

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 163 point
Dato : 24-10-09 14:22

som der står i bunden af indlægget fra mit link.

Citat
Tapetklister og klorin, tja det gør vel ingen skade, men klorin og en stiv skurebørste
så bliver det altså fint.
For meget tapetklister i afløbene, er nok ikke helt godt, men i så fald skyld godt efter med varmt
vand.

Godkendelse af svar
Fra : ggj

Dato : 25-10-09 08:41

Tak for svaret Fijala.