/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hurtig log out til brugerkonti
Fra : tjuel
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 22-10-09 14:13

Hej !

Jeg har bøvl med at min bærbare acer pc med vista logger mig ud til brugerkonti i løbet af 30 sek
når jeg f.eks. sidder og ser en video via facebook.
Den gør det ikke hvis jeg ser film eller hører musik via mediaplayer eller sidder og redigerer i eks. vis word/fotos...

Er der mon nogen der kan hjælpe mig med HVOR det er jeg skal ændre i indstillingerne da det
er ved at drive mig til vanvid... :)

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-09 14:16

Nu kender jeg ikke Vista så godt, men i XP er det strømstyring der skal ændres. Jeg kunne forestille mig at viste opfatter det at maskinen er stille når du ser film på nettet, så vil den i dvale. Og så skal du ændre det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-09 14:26

Strømstyring på Vista er her > kontrolpanel > hardware og lyd > strømstyring

Så har du lidt at indstille.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 14:51

Det ligger sikkerk i at den går i dvale eller aut. logger ud efter et vis antal sek/min uden harddiskaktivitet.....

Så som de andre er inde på - er det strømstyring du skal have fat i.....

Evt. kan det skyldes noget så simpelt som din desktopopsætning (screensaver) der starter når der ingen aktivitet er og dermed forlanger nyt login....

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 22-10-09 20:55

Hey

Tak allesammen ser ud til at det virkede det jeg fik rettet under strømstyring yeah!

Kommentar
Fra : tjuel

Dato : 22-10-09 20:58

hmm totalt uretfærdigt at jeg ikke kan dele pointene imellem jer - what to do!
Håber at I synes at det er retfærdigt at jeg giver pointene til det første svar, de lignede ligesom hinanden...

Godkendelse af svar
Fra : tjuel

Dato : 22-10-09 20:58

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-10-09 21:00

Du valgte den rigtige

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-10-09 22:19

Selv tak du.