/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Område info, hospital, hovedveje etc.
Fra : nipmads
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 21-04-03 01:50

Jeg er den glade ejer af en Sony Ericsson T68i, bruger den meget. Jeg har aktiveret celle-info, det er jo altid sjovt at se hvor man befinder sig.

Jeg har blandt søgninger på Internettet, prøvet at finde ud af hvilke koder der er tilgængelige (050 er jo til celle-info) idet jeg ved at man i andre lande kan man få at se nærmeste hospital, hvilken hovedvej man kører på etc, blot ved at tilføje nogen lignende koder under områdeinfo->meddelsesliste.

På tdcmobil oplyser de næsten ingenting, men jeg kan så bare håbe at der sidder nogen der ved det....

på forhånd tak,
Nipmads

Accepteret svar
Fra : Olsenator

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-03 12:59

Nej. TDC har ikke (ligesom alle andre teleselskaber i DK) aktiveret disse former for område-info. Umiddelbart får de det heller ikke. Celle-info har været aktivt på TDC's net de sidste 4 år, så det ser lidt sort ud. Det samme gælder iøvrigt takst-info.

MVH Kenneth

Godkendelse af svar
Fra : nipmads

Dato : 03-05-03 23:21

Tak for svaret Olsenator.