/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problemer med netværkskort
Fra : Pytten1510
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 21-10-09 16:08

Hej

Jeg har på min bærbare installeret et D-link netværkskort (da jeg tror det interne netværkskort i maskinen er defekt ).....Kortet er installeret til vista med driver..men hver gang jeg lukker computeren ned, er det som om den "glemmer" at kortet er installeret og jeg skal starte forfra, når jeg starter op igen. Har været i enhedshåndtering og slettet driver + kort flere gange.....

Er der nogen som har en mulig løsning på dette problem
Pytten

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-09 16:29

Har du været inde og "deaktivere" det indbyggede netkort???
Har du valgt det nye netkort som det aktive, som du skal koble op til???

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 22-10-09 17:18

Tak for svaret severino. Jeg har nu været inde og deaktivere...og det ser pt ud som om det virker

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-10-09 18:05

Jamen så krydser vi både fingre og tær for at det holder!