/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Er de prisen værd???
Fra : ingelein
Vist : 516 gange
10 point
Dato : 20-10-09 21:26

En lille sjov en fra det virkelige liv i dag.

Jeg ringede til en mand, som havde en CD jeg skulle bruge. Da jeg fik fat i ham på mobilen og spurgte om han kunne komme med den i løbet af en times tid, svarede han:

Han:"Nej, det kan jeg ikke, jeg er ude at handle med gamle damer"

Jeg:"Hvad står sådan nogen i i dag?".

vi begge to.

Forklaring:
Hver tirsdag kører han til Føtex med 6-8 gamle damer som ikke har mulighed for at komme i byen og handle. De handler, får sig en kop kaffe og er glade for den ordning.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-10-09 21:38

Jaaa om de er prisen værd kan jeg ikke fortælle dig......................
Men jeg kan love dig at de syntes HAN er prisen værd.

Hvor er det dog skønt han gider være noget for dem.
De varmeste hilsner.....til din mand.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-10-09 22:02

God aften Ingelein.

Du er altså en kvik kone .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 21-10-09 09:34

Undskyld mig, men jeg kan ikke lade være med at tænke på en parallel:

Det rasler med indsamlingsbøssen:
"-Goddag. Vil De give et bidrag til det nye plejehjem?"
"-Med glæde. De kan få min svigermor"

(sorry. Smutter igen)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:44

God sen aften Ingelein.

Jeg håber, at du tillader, at jeg af stor nysgerrighed stiller dig et spørgsmål her. Nemlig om du får retur-spørge-point, når jeg køber nogle af din afsluttede og lukkede spørgsmål ?

Mange hilsner fra Chris Heller.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-10-09 21:50

Hej Cris-Heller
Ja tak, jeg har været så heldig at modtage mange retur-point-donationer i den forgangne uge. Ellers havde jeg slet ikke kunnet komme af med alle mine spørgsmål.
Så ja, retur-points for købte spørgsmål/svar løber ind på den konto, som jeg kan betale mine spørgsmål med.

Mange venlige hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 23-10-09 21:59

Hej Ingelein.

1000 tak for dit svar. Og det glæder mig, at være point-donor , når jeg nu ikke længere må være bloddoner. (Det er på grund af noget sygdom og medicin ).

Chris Heller er bare mit navn (uden mellemnavn). Så skulle det være klaret af .

Ha nu en god nat, Ingelein .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-10-09 21:44

Og Ingelein. (SpørgeJørgine)
Da der ikke ser ud til, at der kommer flere indlæg her, skal da bare annullere dette dit indlæg. Så sparer du lidt P til andre spg.

Vh Chris .

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-09 22:13

Hej Cathcart
Jeg troede ikke at man fik points tilbage, når man annullerede et spørgsmål. Ryger de ikke bare ned i det sorte hul?.
Nu prøver jeg det lige. Kom af skade også til at udlove alt for mange points til slankespørgsmålet. Sådan er det, når fingeren er hurtigere end forstanden
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-10-09 22:16

Hej Cathcart

Jeg har annulleret spørgsmålet, logget ud og ind, men der kommer ingen points tilbage i kassen,
så man kan lige så godt give points til den der har svaret bedst.

mange hilsner
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 28-10-09 22:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Der var ingen, som vidste om de var prisen værd - hvor skulle de også vide det fra