/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
afmelding
Fra : iwersen
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 20-10-09 10:04

Hej. Jeg får en mail hver gang der er nye spørgsmål vedr. el-installationer.
Hvordan afmelder man dette. Hjælp. Jeg vil ikke have dem mere.
Det er ikke nemt at finde ud af, hvordan man afmelder sådan noget.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 20-10-09 10:10

Klik på "vis din profil"
klik så på abonnementer
Nu kan du hakke fra og til

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 20-10-09 12:48

Du skal bare gør som Eyvind skriver. Fjern de flueben du har sat ud for el-installationer og rulle ned til SEND, og klik der. Så får du ikke flere mail om el.
Hilsen malmin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-10-09 15:00

Du kan også i din profil redigere

Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[ ] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Der kan du fjerne fluebenet i [ ] Ja tak jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Så får du ikke e-mails fra kandu.

Men før du gør det, så vil det være en god idé, at du accepterer et af svarene i dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-10-09 15:22

Hver gang Du får en melding om at et spørgsmål er blevet lukket for flere besvarelser skal Du blot rulle ned i bunden og sætte hak i "Stop abonnering"

Godkendelse af svar
Fra : iwersen

Dato : 21-10-09 20:04

Tak for svaret Eyvind. Jeg skulle bare åbne øjnene

Kommentar
Fra : Eyvind