/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Betalingsstandsning
Fra : Ekspress105
Vist : 738 gange
200 point
Dato : 19-10-09 20:52

Er der nogen af jeg her som ved om man ka kræve en ny bostyrre/advokat under en betalingsstandsning, og i så fald hvad det kræver og hvordan man gør? Har en Landmands nabo hvor advokaten absolut IKKE handler i bedste interesse for driften...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:02

Jeg syntes du skal spørge advokatvagten... så er du helt sikker på svaret er korrekt

http://www.advokatsamfundet.dk/Default.aspx?ID=11780

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:02

Ser lige Rye Jensen er online, så hvis han ser dit spørgsmål, så lyt til ham

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-10-09 23:16

Advokaten skal da heller ikke arbejde for bedriften , men for at kreditorerne kan få mest muligt af deres tilgodehavende.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 20-10-09 20:48

Citat
Advokaten skal da heller ikke arbejde for bedriften , men for at kreditorerne kan få mest muligt af deres tilgodehavende

Det er det samme..... Kreditorene får ikke mere ud af at gården ikke har foder til dyrene og at HA støtten bliver tager retur fordi at afgrøden ikke bliver høstet....

Men nu ser det ud til at advokaten er blevet sat på plads af konsulenterne... så nu er der håb...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-09 22:14

Det er godt gjort at en advokat ikke kan finde ud af det

Pøj pøj

Godkendelse af svar
Fra : Ekspress105

Dato : 27-10-09 21:26

Tak for svaret Nordsted1. Ja man sku måske sende an ansøgning, som de jo siger man skal