/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
marking puncher
Fra : rotw
Vist : 911 gange
300 point
Dato : 19-10-09 18:00

er der en der kan finde et dansk sted med dorn sæt med tal 0-9 så man selv kan mærke i metal
slagtal eller bokstaver man lægger emnet på en fast baggrund hvorefter man tager "dornen slagtallet eller hvad den nu hedder" og sætter på emnet hvor efter man slår med en hammer og tallet er nu overført til emnet

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-10-09 18:06
Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 19-10-09 18:09
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-09 19:20

Hej
Jeg har sådan et sæt med tal. Sættet er gammelt og antikt - næsten. Det er min svigerfar, som var Mejerimaskinemontør, som brugte det.
Interesseret, så meld Dig lige her.
Mange hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 20-10-09 06:10

Tak for svaret Eyvind.