/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
manglende lyd på video
Fra : marhel
Vist : 367 gange
96 point
Dato : 19-10-09 17:24

Hej. Håber virkelig i kan hjælpe.

Jeg sidder med et Sony DCR-TRV140E, hvor jeg har optaget to videosekvenser på.
Jeg har set videoerne på kameraet, alt ser ud som det skal og lyden er fin.

Jeg åbner windows moviemaker, og overfører filmene, men når jeg så afspiller dem på computeren, så er lyden væk? hvordan kan det være?

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 19-10-09 17:28

Når jeg går ind i egenskaber på filen, hedder klippet video med lyd, hvilke andre klip som jeg har, med lyd der duer, også hedder.

Kommentar
Fra : marhel

Dato : 19-10-09 17:35

Min fejl ;)

Annuller spørgsmålet
Fra : marhel

Dato : 19-10-09 17:36

Jeg v ar lidt dum, havde forkerte overførselsindstillinger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-09 17:38

Det er et "bånd-camcorder".....

Ved overførsel skal der extra stik til lyden