/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
psykolog med hypnose fyn
Fra : Disi
Vist : 1633 gange
100 point
Dato : 19-10-09 07:12

Jeg leder meget af angst og har gået til psykolog flere gange men desvære hjalp det ikke på mig,men nu mener min læge at jeg skal give det en chance til o har fået en henvisning.
Er her nogen der ved om der er nogen psykologer der osse bruger afspæning og hypnose til at behandle med

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-09 15:43

http://www.psykolog-fyn.dk/behandling.asp
Hej det er det eneste sted jeg kan finde på fyn, der er masser af tilbud om hypnose, men så er det ikke en psykolog, hvor man har ret til tilskud, efter henvisning.

Jeg faldt lige over Mariann Krogh i listen- der kan være flere.

held og lykke med din videre søgning.

Iøvrigt, tror jeg bare du skal finde den rette. Man skal ikke acceptere hvad som helst og jeg kan godt give dig en henvisning til een, som kan det der med angst.Men det er ikke med tilskud, men så må du skrive til mig via. privat indlæg.
Måske er det slet ikke hypnose, men den rette person, med god erfaring og selvfølgelig uddannelse.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 19-10-09 19:05

Har selv harft kontakt med det link du har skrevet og der var såååå lang vente tid
så jeg prøver det andet link du sendte privat til mig

Godkendelse af svar
Fra : Disi

Dato : 21-10-09 06:40

Tak for svaret smuller54.