/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Mobil til email og internet.
Fra : theill
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 18-10-09 22:00

Hej.

Jeg søger en mobil til at kigge mail fra outlook Express, og som man kan gå på nettet med og bestille vare hos f.eks. grossister.

Nogen der kender til nogen mobiler der kan dette eller som har prøvet/gør dette.???

Accepteret svar
Fra : bluesky

Modtaget 110 point
Dato : 18-10-09 22:44

Hejsa,

Jeg har gennem det sidste halve år brugt en Nokia E71 til at løbende blive opdateret fra flere mail adresser (outlook, Mozilla Thunder og Gmail), Facebook og med en glimrende og hurtig browser. Jeg har downloaded en række utility programmer gratis så jeg også kan læse vedhæftede PDF og word dokumenter samt spreadsheets som eks. Excel. Den har et glimrende player til billed og lyd samt godt kamera. Men bedst af alt for en som mig... fuldt qwerty keyboard

Jeg fik den til en rimelig pris med et Telenor abonnement og det fungerer fint.

Ingen problemer og jeg kan anbefale denne.

Bluesky

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-10-09 23:58

Nokias E telefoner som eksemplet ovenfor, eller en HTC eller anden terminal med Windows mobile styresystem, eller den højt elskede Iphone

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 19-10-09 17:47

Bruger en Nokia E51 og det fungere OK! Sørg dog for at få et abonement med billig eller fri datatrafik. Det er skide dyrt!

Godkendelse af svar
Fra : theill

Dato : 01-11-09 09:03

Tak for svaret bluesky.