/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Se hvor heldig jeg er
Fra : bibsamie
Vist : 901 gange
100 point
Dato : 18-10-09 20:09

Se hvilket tilbud jeg har fået ved bare at sidde på min rø- uden at gå ud og bruge penge på damerne, men ved nærmere eftertanke vil jeg gerne overdrage hende til en af jer Kanduer, da hun jo ikke kender mit navn er det vel uden betydning, bare man har penge.

per

Hello my lovely dear friend,

My name is Amina,single young girl,an easy going,honest,caring,polite,humble,loving,calm and searching for a mature person with good sense of humor and love,rather seeing it as a way of fun,i quit know that you might be surprised how i got your email address,it was while surfing the net,in fact,i admired it and derived interest to use this medium communicate with you,therefore,could you please try contact me directlty in the above email address,i believed,we can start from here,so that we can further our friendship including sending my pictures directly to your email box and also details more about myself to you on my next reply to you too.hope to hear from you soonest.
kiss,
amina.

(http://www.annoncelisten.dk)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 20:13

IIh mange tak, men behold du hende bare, eller i det mindste kan du da sende hende nogle penge

1. Jeg er hunkøn og manden får hende altså ikke

2. Jeg har alligevel ikke råd til hende

3. Jeg syntes heller ikke jeg har lyst til en logerende

Gad vide hvornår folk stopper med at være så naive at de tror på den slags --- ikke dig Per, for du har jo regnet den ud

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-09 20:18

Der står ikke noget om at hun selv tjener penge til eget forbrug + lidt til mig, så nej tak behold du bare hende, jeg er ikke misundelig

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 20:20

Nordsted1

jamen det er nok mæne der står bag !!! negermænd sikkert

det må fan være ensomme der hopper på slige breve, og bruger deres sidste penge for til sidst at stå i lufthavnen og vente p+å vedkomne han har sendt penge til, til brug for flyvebiletten, efter hendes onkel desværre er blevet indlagt med en livstruende sygedom, og hendes mor heldigvis ikke blev smidt ud af hendes lejlighed fordi de har betalt den skyldige leje mmmmmm.

per

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 18-10-09 20:22

Ja du er vel nok heldig. Men hvad siger din kone?

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 20:30

Kbh-N

så så du nu ikke tale højt vel.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 20:33

Kan da godt være konen trænger til lidt aflastning -- altså til tøjvask, madlavning og såårn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 20:39

Nordsted1

nåh ja tøjvasken, hun er ikke meget for at bukke sig, så hver gang vi er i brusebad og jeg taber!!! sæben må jeg selv bukke mig efter den.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 20:46

Jeg tror godt jeg forstår din kone

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-09 20:47

Nøj Per, hvor har du et hårdt liv.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 18-10-09 21:04

Altså Granner og Nordsted - hvor er I tøser dog demoraliserende . Jeres mænd kunne sikkert blive medlemmer af "Tøffelheltenes Klub", hvis den fandtes, men der kom ingen til den stiftende generalforsamling. De måtte ikke for deres koner .

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 21:09

Nordsted1

næh jeg tror heller ikke det virker med en tunge du viser

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-09 21:10

granner01

ja ikke, det er meget synd for mig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 21:11

Jeg syntes du skulle tage den sæbe og komme den i munden, du snakker sort

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-09 22:53

Tøser i vores aldér er ikke sådan at bide skeer med. Og det er vores mænd heller ikke. Tror du mændene går i stå bare fordi kvinderne udvikler sig?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-10-09 23:16

hende har jeg også fået tilbudt. og flere gange. hendes søster har vist også været på banen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-09 10:55

Nøj trimare, har du også været heldig

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-09 18:49

hendes søster er vel hende der skulle købes fri af gældsfængslet inden hun kan rejse op til dig ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 19:35

Nej nej og atter nej, søsteren er hende der er indlagt, efter at hendes kæreste har banket hende, brandt huset af, og rendt med kusinen

Skal da også altid fortælle jer alt muligt

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-09 19:39

Hej allesammen
Ja, I kan godt grine, men vi kender et sørgeligt tilfælde - og det er endda næsten fra før E-mail og Internet var så kendt som i dag. Ca. 15 år tilbage.
En pæn og respekteret bogholder i et stort firma lærer en russisk kvinde at kende via en kontaktannonce. Først må han sælge sin båd, fordi hun skal bruge Dollars til sin syge mor. Herefter vil hun komme til Danmark. Nu er der noget andet i vejen og det ender med at bogholderen må sælge sin ejerbolig og flytte i socialt boligbyggeri. Året efter er han alkoholiker og har stadigvæk håb om at se damen, men det sker aldrig. Vi som så det ske, syntes at det var dybt tragisk, men manden levede i håbet og lod sig ikke overbevise om at han blev taget ved næsen.
Uf - manden er død nu, derfor kan jeg skrive det.
mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 20:00

Det er meget tragisk, men også ufatteligt, at nogle mennesker kan blive så forblændede af en person, de aldrig har mødt - jeg kunne måske forstå det hvis det var et ungt menneske - men at voksne mennesker ikke kan gennemskue det, er tragisk, --

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-09 20:04

Hej Nordsted1
Ja, vi fattede det ikke og grinte også af ham, indtil hans sociale deroute berørte os dybt. Manden var simpelthen forgabt i kvinden.
Mange hilsner til dig
fra Ingelein

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:10

Dybt tragisk, og hvor må han dog have været ensom .

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:22

CathCart... det var også min første tanke, men der var jo nogle der grinte af ham, så nogle måtte han jo kende

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 21:43

Helt klart. Men der er jo mange mennesker, der kun viser deres facade, og ikke hvad der er bag den, desværre. Derfor kan det nogle gange gå så grueligt galt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 21:50

Den person Ingelein fortælle om, har åbenbart været ærlig og fortalt om sin nedtur, men ellers så tror jeg også det for det meste er ensomme personer, der søger kærligheden på denne måde- kærlighed gør blind og i disse tilfælde også fattig

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-09 21:52

Hej
Jeg ved da heldigvis at der var nogle af hans kollegaer som støttede ham - og sikkert også prøvede at tale ham til fornuft, men det er jo ikke nemt, når der går ild i gamle huse. Jeg tror faktisk at han besøgte hende i Rusland en enkelt gang, hvor de sikkert også har plukket ham godt. manden var over 50 år - og rar omend ikke just drømmeprinsen.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:04

Citat
rar omend ikke just drømmeprinsen.

Ak ja, så er han sikkert blevet "fravalgt" mange gange, og derfor har den sidste store skuffelse givet ham skubbet ud over det, som vi andre kalder sund fornuft. Jøses, hvor er det dog bare trist.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:08

Det er sådan lidt ambivalent... først tænker jeg stakkels mand, og senere sikke et fjols, men han er jo da ikke den eneste man har hørt om, der har været adskillige som har fortalt deres historie på tv
(hvis jeg først havde lavet sådan en brøler, havde jeg da holdt mund, men kan det hjælpe andre/få andre til at tænke sig om, er det jo ikke helt spildt)

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:16

Jo da, sådan tænker jeg faktisk også .

Vh Chris

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-09 22:43

Hej jamen det er da rigtigt at de findes, de søgende.

For nylig læste jeg en kontaktannonce i vores lokale ugeblad, hvor en mand søgte en thai eller afrikansk pige til ægteskab? Det satte også mange tanker i gang hos mig om hvordan man skulle være indrettet i sit hovede for at vælge netop disse "folkeslag". Man læser da aldrig om at nogen søger en norsk, svensk eller irsk pige ??? Så hvorfor skulle det være et udvælgelseskriterie? For mig at se er der da også en kæmpeforskel på en pige fra Thailand og fra Afrika. Sådan både rent udseendesmæssigt og mentalt sikkert også.

Nå, jeg er ikke søgende - blev fundet for 56 år siden
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:51

Citat
blev fundet for 56 år siden
, Det er skisme flot gået.

Endnu flere hilsner
Chris

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-09 22:51

Mon ikke både thaier og afrikanere, er underdanige??

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:53

Hvis de ikke er det, skal de sgu nok blive det. Det er vel derfor nogle foretrækker at "lokke" dem her til .

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:54

Og Nordsted - skriver du nu også, mens du sover ?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-09 22:56

Jeg kan blindskrift--- også i søvne

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 19-10-09 22:58

GOD NAT

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 20-10-09 20:47

Tak for svaret Nordsted1.