/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Fjernstyret bil med rat. hvor?
Fra : theill
Vist : 1543 gange
200 point
Dato : 18-10-09 17:42

Hej...

Vi var på besøg hos nogle venner forleden, hvor de havde en fjernstyret bil som vores dreng på 2 år fik at lege med.

Det var en lille rød robust bil, hvor fjernbetjening/styringen var et rat som man skulle dreje, enten til venstre eller højre for at få bilen til at dreje, også 2 knapper for frem og tilbage.

Sådan en kunne vi godt tænke os.

Men bilen er desværre 14 år gammel så lige den model fås jo nok ikke mere.

Er der nogen der ved, om man kan købe sådan en fjernstyret bil et sted.???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-09 18:17

Måske kunne du få at vide hvilken bil der er tale om.
Tænker her model.
Og så kig her.
http://images.google.com/images?hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&rlz=1I7GFRC&um=1&q=fjernstyret+biler&sa=N&start=0&ndsp=20

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-09 18:28
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-09 18:35
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-09 18:40
Accepteret svar
Fra : Flash77

Modtaget 210 point
Dato : 18-10-09 18:41
Godkendelse af svar
Fra : theill

Dato : 18-10-09 20:56

Tak for svaret Flash77.
Det er nemlig lige præcis sådan en.
Mange tak.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-10-09 21:08

Det var så lidt - jeg kan se der er mulighed for at købe den med det samme for 175 kr. - så risikerer du ikke der er nogen der byder over dig, hvis du mener den er den pris værd