/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Totalt stop for indvandring
Fra : JohanKvajmann
Vist : 658 gange
16 point
Dato : 18-10-09 15:34

Jeg så gerne at man lavede et totalt stop for indvandring til Danmark. Her er nogle af grundene:

1. Indvandring øger risikoen for at få flere kriminelle og terrorrister til landet.

2. Indvandring betyder flere udgifter for staten og færre indtægter til staten.

3. Indvandring får den nationale identitet og det nationale sprog til at forsvinde.

4. Indvandring skader de dårligt uddannede danskeres jobmuligheder.

5. Indvandring får mange fra samfundets øverste top til at udvandre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 15:46

5'eren tror jeg nu ikke på

Kommentar
Fra : webm

Dato : 18-10-09 15:58

Nå! Og?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-10-09 15:59

Lad os dog få noget mere af det "lort".
De kan da tømme statskassen.

Kommentar
Fra : JohanKvajmann

Dato : 18-10-09 15:59

Udvandringen har igennem årene været stabil i forhold til indvandringen så der må være en årsag til at så mange udvandrer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-09 16:01

1. jo der er da en risiko, men den er meget lille
2. nej tværtimod
3. nej det styrker vores brug af sproget og pas nu på ikke at blive alt for national = nazist
4. passer ikke
5. også en usandhed

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-10-09 16:03

Kvajmann!!! - det ska' jeg love for...

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 26 point
Dato : 18-10-09 16:04

Femmeren må Du længere ud på landet med, udvandrer folk endelig er årsagen ikke indvandrerproblemer.

Resten har normalt tænkende mennesker vidst før Glistrup første gang sagde det offentligt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 16:15

o.v.n

Citat
nej det styrker vores brug af sproget og pas nu på ikke at blive alt for national

Hvordan det?? Jeg kan kun dansk og tysk/engelsk til husbehov, så jeg kan da ikke sådan lige tale med dem, eller omvendt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-09 16:19

Citat
Udvandringen har igennem årene været stabil i forhold til indvandringen så der må være en årsag til at så mange udvandrer.

Jeg tror nu alligevel ikke det kun er "toppen", men også en del ældre der vil ned og have varmen (for egen regning)

Kommentar
Fra : Kbh-N

Dato : 18-10-09 16:43

1. Indvandring øger risikoen for at få flere kriminelle og terrorrister til landet.
Ja, Ja - Det kan man da godt risikere + at man får nogle dygtige læger & advokater m.m til landet.

2. Indvandring betyder flere udgifter for staten og færre indtægter til staten.

Nogle indvandrere bliver "social-nassere" andre får arbejde og betaler skat

3. Indvandring får den nationale identitet og det nationale sprog til at forsvinde.

Så er vi godt dumme hvis det sker. Og det tror jeg heller ikke på !

4. Indvandring skader de dårligt uddannede danskeres jobmuligheder.

Ikke nødvendigvis. Men det bruges naturligvis af de dårlige uddannede dansker, som ikke får et job + af de danskere, som ikke får en kæreste = de "sorte" hugger vores piger!

5. Indvandring får mange fra samfundets øverste top til at udvandre.

Næh, det gør de alligevel.
Berdre job, spænding + skattely m.m

Kbh-N

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 18-10-09 16:43

Hvis man kommenterer dine indlæg, vil du alligevel ikke høre, du vil kun høre på dem som mener det samme som dig
så muligvis falder jeg i- hvis du dukker op i ny forklædning

men nu stopper festen for mit vedkommende.

Godkendelse af svar
Fra : JohanKvajmann

Dato : 18-10-09 16:57

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : Yogi-Bear

Dato : 18-10-09 18:14

Citat
Resten har normalt tænkende mennesker vidst før Glistrup første gang sagde det offentligt.

Og du mener, at Glistrup og hans meningsfælder er "normale" ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-10-09 19:50

Yogi-Bear

Jeg skal ikke udtale mig om hvorvidt Mogens Glistrup var normal, men han havde jo ret. den muslimske forbandelse er kommet til landet og vi får den aldrig ud igen...Det er for sent, takket været flere hjernedøde sødsuppepolitikere, som synes at det er så skide hyggeligt, at eksempelvis hele Nørrebro ligner en losseplads i Somalia, Etiopien, Eritrea, Pakistan, Tyrkiet, Balkan osv osv

Kommentar
Fra : Yogi-Bear

Dato : 18-10-09 20:30

Ja, nu kender jeg jo Nørrebro ganske godt, og det er da rigtigt, at bydelen har forandret sig, men ligefrem en losseplads syntes jeg nu ikke det er.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-10-09 22:22

Overdrivelse fremme forståelsen, men der er altid mange rotter på en losseplads samt møgbeskidt. De såkaldte etniske forretninger er nogle platugler for ikke at snakke om kriminaliteten og skyderierne. Tak Birthe Weiss dit fede flødehorn og mange flere