/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opdatering af Windows XP
Fra : netop
Vist : 1538 gange
300 point
Dato : 17-10-09 23:17

Pludselig kan jeg ikke opdatere WIndows XP.

Jeg får denne meddelelse:

Citat
Filer, der kræves for at bruge Microsoft Update, er ikke registreret eller installeret på computeren længere. Sådan fortsætter du:
Registrer eller installer filerne igen for mig (Anbefales)
Giv mig mulighed for at læse om flere trin, der muligvis kræves for at løse problemet

Prøver jeg så at gøre som anbefalet, ender det med jeg får denne meddelelse:

Citat
403 - Forbidden: Access is denied.
You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied.

Hvad hunden er der lige gået galt her?

Kommentar
Fra : mælkergodt

Dato : 18-10-09 00:04

Er din XP lovlig
Opdaterer du fra din pc eller fra windows hjemmeside.
Hvilke opdateringer drejer det sig om.

Det er muligt du skal have et lille crack, der gør din xp lovlig
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=wga&meta=&aq=f&oq=

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-09 01:44

Dial-A-Fix er et lille gratis program som kan fixe diverse problemer med Windows også Windows update, hent progammet som er i en zip fil, udpak zippen og dobbletklik på det blå tandhjul, der sætter du markering ud for linjen med Windows update og klikker på Go, kør eventuelt nogle af de andre værktøjer som programmet har også: http://download.cnet.com/Dial-a-fix/3000-18512_4-84157.html
jeg kan ikke komme med en nøjagtig beskrivelse af hvad du skal køre, jeg sidder nemlig ved en Linux computer og skriver efter hukommelsen, hvis der er problemer med programmet, så spørg nærmere, i morgen har jeg Windows XP åben og kan forklare mere nøjagtig

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 300 point
Dato : 18-10-09 05:01

Det er farligt at skrive efter hukommelsen

Men hvad angår Dial-a-fix er svaret rigtigt, det skal bare pudses lidt.
http://www.spywarefri.dk/viden/windows-update-virker-ikke-og-opdateringer-kan-ikke-installeres/

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-10-09 06:24

Citat
Det er muligt du skal have et lille crack, der gør din xp lovlig
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=wga&meta=&aq=f&oq=

NEJ, jeg behøver absolut ikke nogle af dine mærkværdigheder. Programmerne er helt lovlige.

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 18-10-09 08:03

Tak for svaret LuffeA.

Jeg havde da fuldstændig svedt det lille geniale program ud af hukommelsen...

Kommentar
Fra : krj_smedetoften

Dato : 18-10-09 08:23

takker for svaret men har ikke helt forstået svaret ok

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 18-10-09 08:45

>krj-smedetoften

Gem det i hukommelsen, det er nu ikke hver gang at problemet bliver løst, men det har reddet mange fra en geninstallation.