/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Internet på mobilen :D
Fra : Hansen4life
Vist : 517 gange
25 point
Dato : 17-10-09 20:50

Hej alle:D

Jeg skal snart bestille en ny mobil og jeg har kigget på en billig en fra telia;

Samsung U800 SoulB
http://shop.telia.dk/telia/Samsung/Samsung/Samsung-U800-SoulB/product.dt;jsessionid=25EBDF61EEAC96472EBABCF509DF02C9.tomcatA?product=SamsungU800SoulB&category=Samsung

men.. Der står at den at den har mobilt bredbånd;

Mobilt bredbånd
Uanset om du er på kontoret, i sommerhuset eller på farten, kan du hurtigt surfe, hente filer og håndtere e-mail. Soul b understøtter mobilt bredbånd (op til 3,6 Mbit)

Er det så den søger efter internet ligesom en mobil med WiFi, eller koster det også penge?

Tak på forhånd :D
- Hansen4life

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 17-10-09 21:01

Ja det koster penge, den har ikke WiFi

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 35 point
Dato : 17-10-09 21:09

Hvis du surfer med telefonen, vil det koste dig 10 kr. pr. mb., hvilket hurtigt kan blive meget dyrt.

Hvis du opretter et abb. til mobilt bredbånd, kan det fås fra 99 kr. pr. md. (incl. 1 gb).

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 18-10-09 09:40

Tak for svaret punkler.